Las Vegas dag 2

Verenigde Staten, Paradise

Poe we zijn best moe van alle indrukken en het vele lopen.
Gelukkig kun je Valley of Fire grotendeels met de auto doen. Gek genoeg is het weer deze ochtend bewolkt en regenachtig... Dat in de woestijn!

Via de Strip rijden we de i-15 north op. Het is een uurtje rijden naar Valley of Fire. We moeten entree betalen, omdat het Native Indian terrein is.
We zien mooie dingen tussen 8-11 uur. We bezoeken het Visitors Centre en kopen een souvenir (pijlpunt).

Op weg naar Las Vegas even langs de Walmart en richting outlet nr 2.

Het is een stuk drukker hier dan gisteren in South. En er zijn weinig Clearance te vinden per winkel. De Nike winkel heeft alleen dure bijzondere schoenen in t rek en nagenoeg geen dames. De Disney winkel word ook bezocht, met een koop door Hayley als resultaat. Tegen 15-16 uur zijn we er klaar mee. De twee dagese outlet aankopen blijven dus beperkt (zie foto).

Morgen naar Bakersfield om in het weekend bij te tanken, te zwemmen en niks te doen. Dan gaan we naar de kust, terug richting San Francisco bewegen.

Wat een prachtige rotsen. De natuur is toch onvoorstelbaar. Mooi dat Hayley dit al mag beleven.