Seattle a big city

Verenigde Staten, Seattle

We gaan om 9.30uur Seattle in met de metro aka een bus. Voor n paar dollar binnen drie uur op je ticket van A naar B. Het is ontzettend druk in Seattle, van wat we gezien hebben. De radio rapporteert veel ongelukken en files de hele dag door. Dus openbaar vervoer is duidelijk een goede keuze.

The Needle is punt 1 van de tour en het park er om heen. Ligt ook n super mooi popcultuur museum, foto waardig!
Vervolgens berg af naar Olympic Sculpture park (2). Langs de oever met zijn pieren.
Vervolgens berg op richting Pike Place Market(3). Zoals de naam zegt een versmarkt met groente, vis, bloemen en andere waar. Voor dat we er naar binnen gaan, eerst bij de Starbucks voor de regen schuilen en onze voeten van de >8000 stappen rust gunnen.
Vervolgens winkels in het centrum bezocht, o.a. een mall. Omdat het pas tegen 3uur op zou klaren.
Tegen 4uur stappen we weer uit en lopen we moe en voldaan terug naar ons motel.

Vanavond eten we in de buurt burrito en/of taco.

Het weer.
A mix of clouds and sun this morning followed by increasing clouds with showers developing this afternoon. Thunder possible. High 56F. Winds SSW at 10 to 15 mph. Chance of rain 50%.