De Wandeling over Golden Gate Bridge

Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag begintde dag erg vroeg. Ondanks ons best te doen de dag door te gaan, is de interne klok om 4 uur klaar wakker.
Bert heeft helaas tot 7uur migraine achtige hoofdpijn. We gaan toch op pad en als het door de frisse lucht niet weggaat kunnen we terug.
Eerst de speeltuin 2 blokken van het motel bezocht. Toen naar de winkel voor water en fruit, om de weg naar Golden Gate te maken. De route loopt langs
  • Ford Mason, gisteren al rond gelopen
  • Marina Green, waar we een fruit pauze inlassen
  • Crissy Field Park, waar een zand strand met duinen ons even aan het schelpen zoeken zet
  • Golden Gate Bridge, over gelopen, laatste stukje wer Hayley op de nek genomen door Bert.
  • Vista Point, waar het tijd is voor onze welverdiende lunch pauze
  • Sausalito, langs de weg Alexander Ave richting de Ferry op (13.30 uur). Hayley word weer even gedragen aan het einde.

Het duurt een kleine 30 min. om over te steken met de Ferry. Ik kon een mooie foto van Alcatraz maken. Helaas komt de ferry niet op The Fishermen's Warf, maar op The Ferry Building aan. Waardoor Het nog een kleine 4km is om thuis te raken... De benen van ons allen zijn nu wel een beetje leeg. Met (nog) meer pauzes komen we via de pieren t/m 33 en Bay Street terug bij het Motel om 15.30 uur.
Weinig fut om in de stad te blijven hangen dat is voor morgen.
Het was een rondje van 13 a 14 km waarschijnlijk 🙈

Ziet er al fantastisch uit 😎 Heeft Hayley goed meegelopen? Hopelijk gaat Bert zn migraine snel over 🤔. Xx

Tanja 2023-04-26 07:03:40

Zo zo dat was al een drukke eerste dag vakantie! Lieve groet

Anneke 2023-04-26 08:01:35

De migraine was na een uurtje buiten gelukkig weg!