Naar huis - aankomst maandag 7.00 uur

Verenigde Staten, Pembroke Pines

Dag 20

Om 7 uur ontbijt. Koffer had al een redelijke goede indeling. Moeten nog wat dingen bij en vooral de duffelbag moet efficiënter ingedeeld worden (vieze spullen ook oprollen en rangschikken)

Om 11 uur moeten we uitgecheckt. Zo laat mogelijk, om zo min mogelijk tijd op de luchthaven te hoeven doorbrengen.

Om +/- 11.45 uur hebben we de auto ingeleverd. Gaat altijd wel vlot, maar je zooi en je kind eruit kosten de meeste voor je uiteindelijk op weg bent.
Het is misschien wat vroeg als je om 16.05 uur moet vliegen. Er valt alleen zo weinig te doen met al je bagage in je auto. Met de metrolijn van de autoverhuur-garages naar de luchthaven. Op naar hal 5 om de koffer af te geven. Als dit nog niet kan gaan we hier wat eten, bellen blazen en Hayley in een hoekje zetten om wat rust en misschien (niet dus) slaap te geven.

Om uurtje of 13.30uur zijn de door de controle. Schoenen uit, vloeibare dingen los in de bak, alle riemen en elektrische apparaten eruit 😩 Gelukkig is het niet druk.

Het word voor ons een lange dubbele dag. In >9uur zijn we een dag en 6uur tijdsverschil verder!
Ik post dit voor vertrek, en vul hem in Nederland aan over de vlucht 🤗

Een veilige en rustige terug reis. Hopelijk verloopt alles met Hayley ook goed. Kusjes Ad En Anita