Reis dag - terug in de tijd

Nederland, Amsterdam Schiphol

Dit jaar met zijn 3e op 3weekse one-way trip in west Amerika, ongeveer de route Seattle - Yellowstone - Arches - Las Vegas.

Leuk dat je weer meeleest.

Ons vertrek uit Dongen was vroeg, 3.30uur. Het was niet druk op de weg.
Parkeerden op Q-park in Hoofddorp en de bus kwam binnen 10minuten, timing!
Bij de bagage op Schiphol geen rij en waren zo naar se security. Uiteraard werd mijn tas met fotocamera eeuit gehaald en moesten we daardoor wat langer wachten bij de douane (rij werd langer).
Meteen gegaan voor koffie en wat te eten. We hadden een kleine 2 uur over voor we boarden. Vertrek gepland om 9.00 uur.

We gaan terug in de tijd tijdens de vliegreis en landen tegen 10uur in Seattle USA. Dan word hij weer aangevuld!

DEEL 2
Reizen met Hayley dat gaat goed. Bij het inchecken was het gelukt de stoelen aan te passen van een 4 zitten naar en 3 zitter verder achterin. Voor ons zat een gezin met een zoon van 2 die er minder zin in had... Eten was goed en we zijn de tijd van een kleine 10 uur doorgekomen.

Geland 30min eerder. Wachten op de koffers duurde even en was een natuurlijke manier om gedoseerd door de douane te komen. De rijen werden goed gemanaged en genoeg personeel om alles vlot te laten lopen.
Met de bus naar de auto-verhuur ging ook snel en al daar ook geen rij. Eenmaal in de garage waren om onze Mid Sized SUV op te halene waren er wat opties in auto's die we rustig afwogen. O.a. Nissan Rouge, VW Tiguan (stond hij verkeerde? Full sized), Fort, Jeep Cherokee (oude), een karige Kia, Chevrolet en Buick.
We kozen voor de nieuwste ruime auto en een lux uitgeruste blauwe Nissan Rogue.

Alle spullen er in en op naar het Hotel in Turnwater, zo'n kleine 80 km verder. Nu is de truc om hier tot minimaal 9 uur wakker te blijven (met vertrek in NL zo vroeg, meer als 24uur wakker zijn, slapen in t vliegtuig was lastig) en dat is aardig gelukt.
We zijn voor het inchecken even naar de Walmart gereden en boodschappen gedaan. Dit is geen goedkope omgeving met $2,60 voor 2l fles Coca Cola.
Inchecken om 3 uur en na even rusten, uitzoeken voor morgen.
Pizza van Little Caesar's als avondmaal.

Een hele mooie reis en we gaan jullie volgen! Liefs

Anneke 2024-04-22 08:42:28

Geniet van jullie vakantie en maak er een mooie reis van

Anita 2024-04-22 09:02:20

Goede reis en geniet van al het moois!

Yvonne 2024-04-22 09:37:04

Heel veel plezier!!!

Tanja 2024-04-22 10:02:01

Een fijne trip samen! We volgen mee.