Pazardzjik Plovdiv

Bulgarije, Plovdiv

Goedemiddag volgers.

Voor het eerst gisteravond een negatieve ervaring.
Na het douchen e.d. op zoek naar een drankje en een hapje.
Nu is er in deze stadjes/dorpjes niet zo heel veel te vinden maar we hadden hier een leuke tent gevonden.
Een biertje, wijntje bestellen en de kaart krijgen ging nog maar voor de rest geen reactie van de zich zelf zeer mooi zijn vinden de serveerster. Ook na een aantal keren wuiven geen reactie.
Ton is gaan afrekenen, wat ook nog best veel was voor hier, en zijn weg gegaan.
Nu hebben we bij een halal tent wel heerlijk gegeten met wel leuke bediening, ze konden nog geen yes or no maar met handen en voeten kwamen we er wel uit.
Daarna nog een ander terras gevonden voor een afzakkertje en de avond was toch weer goed.

Vanmorgen een goed ontbijt en op weg naar de fietsenmaker, Ton is een boutje verloren( tweede) uit zijn bagage drager. De winkel was snel gevonden maar ging pas om 10 uur open.
Daarna heeft de aardige man het euvel snel verholpen.

Toen op weg door het platte land van Bulgarije. Niet al te druk en lekker rustig gefietst.
We zitten nu in de tweede stad van Bulgarije en overnachten hier.
Anders komt er nog bijna 50 km bij. En daar tussen is geen overnachting mogelijkheid zegt het boekje en ook Google.
Nu gaan we hier maar de stad in. Je moet toch wat op maandag.

Tot morgen

Ton en Els

Er zijn minder leuke dingen te doen op maandag 🥳🥳🥳🌺🥂🥂

Joke 2023-05-29 16:25:45

Nou als het hierbij blijft valt het mee

Ria 2023-05-29 16:31:36

Ton moet maar een flink aantal boutjes aanschaffen. Wat heeft hij daarmee? Zo te lezen lijkt de vorige reis van 2022 voor mij als buitenstaander toch wat leuker. Maar wat niet is kan nog komen. Veel plezier. Vrgr cees

Cees 2023-05-29 16:54:21

De stadjes/dorpjes zien er wel wat troosteloos uit of komt het doordat er wat donkere wolken zijn.

Ina 2023-05-29 17:31:30

Zeker een zak boutjes mee, veel plezier

Janie 2023-05-29 17:39:22

Het is hier inderdaad wat armer als wat we hebben gezien in Roemenië Albanië monte Negro maar ook in deze "arme" gebieden leven aardige vriendelijke mensen. Geen moment onveilig gevoeld. Ook hier een mooie reis met goede schone hotel kamers en goed eten. Ons valt het niet tegen!!

elsentongaanweerfietsen 2023-05-29 19:42:16

Vandaag een dag vol energie 💪💪 Wij zijn teruggekomen van Texel 😎☀️☀️ Prachtig weer hier ☀️💪 En morgen........🤔🤔🤔 gaan we gewoon weer aan het werk 😉. Geniet van de vrijheid en maak mooie kilometers 🚴🚴‍♀️. Have fun 🥳🥳

Tineke Mak 2023-05-29 19:45:53

Gelukkig toch nog lekker gegeten. Morgen weer een mooie fietsdag .

Jan en marrie 2023-05-29 19:46:44

Gelukkig is alles toch goed gekomen.

Joke van Treijen 2023-05-29 20:52:43

Geen wonder, dar gerammel op modderpaden en kinderkopjes is voor bouten en moeren DE gelegenheid om lekker los te rammelen. het ziet er hier en daar weer donker uit. hier vandaag zonnig, morgen lekker warm en dan komt die vervelende noorderwind weer terug om ons zo weer vijf graden te doen kelderen, maar voor t gevoel is t wel kouder. veel fietsplezier en tot morgen.