Eindhoven Belgrado

Servië, Belgrado

Goede middag.

Was een mooie dag. Vanmorgen om 7 uur ontbijt in het hotel.
Daarna met de bagage naar de vertrekhal. Op naar balie 23. We waren redelijk snel aan de beurt en ook de fietsen inleveren en de security was geen probleem.
Om 12.10 landen we in het licht bewolkte maar warme Belgrado.
De fietsen weer in elkaar knutselen. Ton kon zijn nieuwe speeltje gebruiken om de banden op te pompen. Het is een klein compressor en binnen 4 minuten zit er 5 bar in.

Na eerst knoeten uit de pin gehaald te hebben en een sim kaart gescoord konden we op weg.
Het vliegveld van Belgrado is een grote bouwput maar de route op de Garmin klopte.
We zijn nog nooit zo snel van een vliegveld af gekomen.

Het eerste stuk was langs een drukke weg, waar ze wel erg hard reden maar dat ging wel goed.
Het was 18 km naar de stad Belgrado. Al snel kregen we een fiets pad.
Een nadeel was wel alle op en af ritjes die niet altijd gelijk aan het fietspad waren.
En heel heel veel stoplichten.
Je ziet hier van alles een oude tram, bussen en alle soorten auto's, ook een Tesla.
Ook de eerste kar met paard er voor gezien en een fiets met een aanhanger.
Altijd leuk om door een grote stad te rijden.
Overal hyper moderne winkelcentra met C&A H&M en natuurlijk de Lidl.
Ook van die oude overdekte markten gezien maar we zijn daar niet gestopt.
We moesten wel even zoeken naar een hotel maar zitten nu in een fraai oud gebouw midden in het centrum.
Nu even douchen en dan de stad in.
In een park hier vlakbij is een muziek festival.
Overal zitten de terrassen vol dus daar gaan we maar een plekje zoeken.

Tot morgen

Ton en Els

Ziet er weer spannend uit. Grappig al die tegenstellingen. Morgen weer veel fiets plezier

Cees 2023-05-19 17:52:16

Goed te horen dat alles vlot verlopen is. En jullie hebben al veel gezien de eerste dag. Eet smakelijk en tot morgen.

Jan en Marrie 2023-05-19 18:04:05

Wat is die Ton toch een handig ventje… fietsje uit elkaar, fietsje in elkaar en dan toch ook nog een stukje gemak. Een mini fietspomp, we zien hem relaxend zitten. Dat zal allemaal wel goed komen. Veel plezier en we gaan genieten van jullie verhalen 🤗😇😘

Cees en Marian 2023-05-19 18:16:49

Top dat alles lekker vlot ging. Eet smakelijk en fijne avond. En alvast een fijne fietsdagmorgen!

Ina 2023-05-19 18:18:23

Toch weer een feestje al die indrukken. Fijn dat de vlucht zo soepel ging. En dat Ton handig is is ook wel prettig. Eet smakelijk 🍺🍺🍹🍹

Frans en Joke 2023-05-19 18:28:38

Top is die Ton om het zo snel in elkaar te zetten 👌. En ja de eerste km en indrukken zijn gemaakt 🤩 gezellig met de terrassen vol. En gezellig een muzikale ondersteuning 🎹🎵🎷🎸🎼 geniet 🤩

Tineke 2023-05-19 18:33:48

Heerlijk als alles zo lekker vlot gaat!!

Ria 2023-05-19 18:42:37

Bedankt voor jullie reacties Wij vinden het erg leuk dat jullie ons volgen. We nemen jullie mee op reis Ton en Els

elsentongaanweerfietsen 2023-05-19 19:23:52

Ziet er goed uit, fijne vakantie 👋

Dirk 2023-05-19 19:26:41

Leuke manier van vakantievieren zeg leuk om zo te kunnen volgen, veel succes en plezier 💪🏻💪🏻

Au3 2023-05-19 23:16:20

Lekker gelopen zo. Ziet er goed uit. Goeie reis op de fiets en met na afloop een lekker terrasje🤩

Marja 2023-05-20 08:25:55

Leuk om jullie te volgen! Have fun!

Mik 2023-05-21 10:52:44

Fijn dat vlot is verlopen