Corfu naar Gouda

Albanië, Himarë

Goedemorgen

Mijn laatste reis verslag van uit Gouda.

Na twee vakantie dagen op Corfu zijn we donderdag naar onze laatste overnachting gegaan.
Dit was midden op het eiland.
In een van onze vorige reizen had een adres gestaan die ook fiets vervoer regelde naar het vliegveld en waar we ook dozen konden kopen.
Wel zo makkelijk in plaats te stressen op het vliegveld.
Het was een leuk appartement en daaronder een hele grote kelder waar je op je gemak de fiets reis klaar kon maken.
In de avond heerlijk gegeten in een taverne op het dorps pleintje.
Om negen uur kwam de pickup en waren ruim op tijd op het vliegveld.
Dan denk je ik pak een karretje en klaar is Kees.
Nu geen kar te bekennen. Dus de dozen en de twee zakken maar heel de hal door gesleept.
En het was al weer 29 graden en niet zo goede airco daar.
Het inchecken ging goed maar toen nog de fietsen afgeven.
De dame vertelde dat we echt een karretje nodig hadden want we moesten de fietsen zelf naar beneden brengen naar de scan.
Er kon niemand gebeld worden.afijn Ton een hele tijd weg geweest, de karretjes stonden in de aankomsthal waar jij niet in mag, uiteindelijk een of andere hoge piet heeft iemand gebeld die 2 karretjes door de deur van de aankomst hal bracht.
Met de lift naar beneden en door de scan.

Na een goede vlucht waren we om 13.30 weer in Rotterdam.
Ook daar zijn problemen met het personeel maar na drie kwartier hadden we de fietsen.
Het in elkaar zetten ging vrij vlot en voor drie uur zaten we op de fiets richting huis.

We hadden afgesproken om even ons gezicht te laten zien in het zwembad en dat was echt thuis komen. leuk om iedereen weer te zien.

Wij willen iedereen bedanken voor de leuke reacties!!

Tot een volgende reis.

Ton en Els

Welkom thuis Els en Ton, Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. wij vertrekken maandag, hopen bij thuiskomst jullie snel weer te zien.

Dewittezwijnen.reisdagboek 2022-06-04 11:00:13

Weer welkom in ons kikkerland. Vrgr cees

Cees 2022-06-04 11:11:15

Het zal ook eens soepel verlopen 🙈 Home Sweet home. En wat fijn thuiskomen als je zo onthaald word. Nog even genieten en dan mag je weer 💪💪

Tineke 2022-06-04 17:39:14

Wat super gaaf om je zo te volgen. Fijn om je binnenkort weer “ live” te zien.

Ria 2022-06-04 21:34:21

Ton / Els, welkom thuis. Heel bijzonder wat jullie weer hebben ondernomen. Het zijn toch geen gewone vakanties. Groetjes, Gerard / Annie