Prizba nár Trpanj

Kroatië, Trpanje

Goedemiddag volgers

Altijd leuk om jullie reacties te lezen.
Ina in Kroatië merk je niets meer van Covid. Helemaal niets nergens een mondkapje of iets dergelijks..

Het was een leuke overnachting gisteravond,er kwamen nog twee Nederlandse dames waar we leuk mee konden kletsen.
Maar wel op tijd naar ons mandje hoor.
Rond zeven uur op en naar de winkel om ontbijt te regelen.
Rond 8.15 zaten we op de fiets.
Na een stukje plat( bijna) mochten we flink omhoog naar 350 meter.
Maar wat het goed maakte was de omgeving alles heerlijk groen met bomen en struiken en schaduw.
Daarna 14 km naar beneden waar we weer met de pont overgingen.
Die ging om 14.10 maar dat duurde maar 20 minuten.
Het volgende eiland Peljesac mochten we oversteken . natuurlijk over een hobbel.
Maar wat een verschil met van ochtend geen zee wind geen schaduw en altijd boven de 7% wat een.........
We hadden wel al via booking een hotel geboekt dus wat kon ons gebeuren.
We zitten nu nog uit te hijgen....
En wat denk je, het goede bericht is dat het inclusief diner en ontbijt is.
Minder is er is geen lift en waar zitten wij.
Natuurlijk twee hoog in het hoofd gebouw wel met zee zicht maar f... 85 treden omhoog.
Volgende keer zeg ik dat ik gehandicapt ben.

Maar de boot voor morgen ligt voor de deur dat dan weer wel😅

Dit was het weer voor vandaag.

Ton en Els

Man o man je moet er wat voor over hebben 😅 zweten vind je gelukkig lekker 😅 Maar Chapeau hoor. Straks lekker 😴 en morgen gezond weer op 😎😎

Tineke 2022-05-14 21:15:18

Was het tochtje weer wel goed voor de kuiten. En dan nog die 85 treden wel een uitdaging. Veel plezier weer morgen.

Jan en marrie 2022-05-14 21:34:24

hoor toch nog steeds veel plezier in je beschrijving dus het zal wel goed gaan, gaat het met mij ook, top ! kijk uit naar jullie verder avonturen

willem de bruijn 2022-05-14 23:30:39

Wat een onderneming! Geweldig. Voor jullie geen Songfestival.

Lenie 2022-05-14 23:41:12

Hallo avonturiers wat een onderneming lijkt me dat een goede voorbereiding heel belangrijk is. Petje af. Als wij 30 km gefietst hebben is her een hele belevenis haha lees jullie verhaal met veel plezier. Prachtige foto's.