Dubrovnik naarHerceg Novi Montenegro

Montenegro, Herceg Novi Montenegro

Weinig test alleen foto's

Goedemiddag

Ik zie nu dat je maar 1 reis verslag per dag mag maken.
Dus dan maar bij de foto's van Dubrovnik.

Het is een erg leuke stad maar nu al druk met hordes toeristen.ik zou hier in de zomer niet willen zijn. Voor nu was het gewoon gezellig.
Lekker gegeten en ook gedronken.

In onze rooms zat nog twee fietsers uit Nederland ze fietsten de zelfde route maar dan omgekeerd.
Na een lekker ontbijt om 9 uur op de fiets.
Het was een hele klim van 15 km om Dubrovnik achter ons te laten.
Een stukje was minder.
Na een stille steile klim kwamen we bij de vangrail van de kust weg.
De keuze was lopen aan de binnenkant van de vangrail of de fiets er over heen tillen en fietsen.
Nu ik heb voor het laatste gekozen op de foto zie je waar om.
En ik maar tegen de kinderen zeggen kijk je uit en doe geen gekke dingen!!

Afijn het is goed gegaan en na 14 km op die weg konden we weer door een vallei fietsen, lekker naast elkaar.
Beetje klimmen hier en daar.
Op naar de grens met Montenegro. Die van Kroatië ligt in een afdaling en die van Montenegro je snapt het al, dat is weer een hele klim.
Maar ook daar zijn we weer boven gekomen en de slagboom hebben ze open gedaan.
Hier zijn een hele boel toeristen stadjes aan het water en in 1 daarvan hebben we nu een kamer.
Hier vlak bij is een waterpolo bad waar wedstrijden zijn en hebben we net even gekeken.was erg leuk.
Nu gaan we zo maar weer eens op zoek naar wat eten.
Fijne avond

Ton en Els

Ja mooi he wij waren in 2000 daar

Janie 2022-05-18 08:15:52

Mooie stad hoor

Veronique 2022-05-18 19:35:14

Het is iedere x weer genieten van jullie verhalen

Janie 2022-05-18 19:50:22

Wat een uitdaging weer 💪 Super mooie foto's weer Vind het leuk om jullie te volgen zo 😜 Want ja ik mis je wel. Gelukkig heb ik Veronique 🤩 Morgen ga ik op stap met Ria en Naima naar Baarn. Je mist wel wat😉

Tineke 2022-05-18 20:19:08

Leuk verslag weer,leuk die stadjes gezellug om tezien. Succes weer morgen.

Jan en marrie 2022-05-18 20:43:11

Wat een mooie omgeving Was dat een kathedraal op een foto prachtig En smalle straatjes

Sonja 2022-05-18 21:38:19

hebben jullie nou nog veel moeten regelen met visa ? Mooi overzicht van Dubrownik, zou daar dagenlang kunnen rondlopen, veel plezier

willem de bruijn 2022-05-18 23:25:58

Wat een leuke steegjes. En weer zo n lekker biertje op zo,n mooi plekje bij t water Genieten met een grote G meid!!

Ria. 2022-05-19 08:16:30

Weer een leuk verslag en mooie foto's. En ja ik kan me voorstellen dat je de weg koos ipv de andere zijde van de rails. Veel plezier. Gr cees