Vlore naar Himare

Albanië, Himarë

Goedemiddag volgers.

Na de kaart goed bestudeerd te hebben en navraag hebben gedaan.
Hebben we besloten om vandaag niet te fietsen.
Er is 1 weg de goede kant op en die is druk volgens iedereen.
Druk met auto's campers vrachtauto's en bussen.
Daarbij komt dat ze ook op 4 plaatsen aan de weg aan het werk zijn, er is geen omleiding omdat er geen andere weg is.
En bovendien is het een berg over van dik 1000 meter en dan nog een klim naar 500 meter.
We hebben dus een taxi geregeld, die was er om 11.15. de fietsen paste er in en wij op weg.
Druk was het zeker met hele steile stukken.de auto kon op een gegeven moment nog met hooguit 20 km. Per uur voor uit.
Laat staan als wij dat hadden moeten doen.
Uiteindelijk deed de taxi over het stuk van 70 km meer dan 2 uur.
Als wij dat hadden moeten fietsen hadden we in het donker in Himare aan gekomen.
Wij vinden het een goede beslissing.
Dus helaas geen foto's van die mooie bergen!!

Het hotel hadden we gisteren al geboekt en nu zitten we lekker op het strand.

Zo heerlijk aan het strand,ook in het water geweest? Hier vandaag zonnig wel koude wind houd nog paar dagen aan dus geniet ervan.

Jan en marrie 2022-05-28 19:15:34

Heerlijk een dagje bij tanken 👍 heel goed bezig. Je hoeft niet het uiterste te vragen van jezelf 😉 Geniet van de avond en tot morgen 🥳

Tineke 2022-05-28 19:49:35

Ook heerlijk daagje uitrusten aan het strand

Janie 2022-05-28 22:08:32

Heerlijk dagje strand. Hier is het slecht weer. Koud en wind

Joke 2022-05-28 22:57:46

Verstandige beslissing en je mag je zelf ook een keer lekker verwennen. En dan nog ook heerlijk tijd over om lekker op strand, onder het genot van een biertje denk ik, heerlijk even relaxen en genieten.

Cees en Marian 2022-05-29 00:15:19

Dagje strand!! Niks mis mee ☺️

Ria 2022-05-29 12:23:59

Hi Ton / Els, weer even bijgelezen. Na regen komt zon........ Een rustdag is nooit weg. De foto's laten mooie dingen zien. Fascinerend hoe jullie de momenten aangaan. Weer een hele mooie dag gewenst, alhoewel ik me realiseer dat wanneer jullie dit lezen het fietsen voor deze dag er al weer op zal zitten. Dus: smakelijk eten en een fijne avond.