Bijna niet

Kroatië, Lopar

Hallo volgers.
Vanmorgen om 5.30 opgestaan om op tijd naar Eindhoven te reizen.
Dat ging allemaal goed. De balie om in te checken was snel gevonden.
En daar kregen we te horen grrr..... Dat de fiets hoezen niet meer mochten maar dat het nu een doos moest zijn.
Na veel zoeken en vragen een doos gevonden en€70 verder waren we de eigenaar van 2 dozen.
Was maar goed dat we vroeg waren. Na 5 kwartier en een paar vloeken zaten de fietsen in een doos.
We hadden nog tijd om koffie/ thee te drinken en wat te eten om de bibbers te laten zakken.
De vlucht was 1 uur 35 en toen waren we in Rijeka .en mochten de fietsen weer in elkaar.pffff...
Maar na een uurtje sleutelen zat alles weer op zijn plek en kon de toer beginnen.
Na een paar flinke klimmen waren we om 6 uur bij de pont.
Die ging om 19.15 dus eerst maar wat gegeten.om half negen hier op het eiland Rab.
Nu in het hotel een drankje en dan douchen en lekker slapen. Morgen fris weer op.

Tot morgen

Els en Ton

Dat was weer een start met onverwachte wending, maaar gelukkig hebben jullie weer snel e.e.a.

Cees en Marian 2022-05-08 22:47:28

snel opgelost (dikke vingers) eerste gedeelte was verstuurd. Het wordt vast weer een mooie trip 👍👍😇 We gaan jullie met plezier weer volgen.

Cees en Marian 2022-05-08 22:51:10

Jullie slapen vast al hi hi Gelukkig loopt het altijd weer goed af. Fijne dag morgen kijk met spanning uit naar jullie reisverslagen

Joke 2022-05-08 23:01:26

Gouda, 0.50 uur maandagochtend, zit net aan mijn laatste shaggie zo meteen een pleistertje plakken en dan maar zien hoe dat gaat uitwerken. Genoeg over mij, blij dat jullie toch nog snel over de eerste hindernis konden komen. Heel veel fietsplezier toegewenst, maak er wat moois van

willem de bruijn 2022-05-09 00:55:13

Mooie dozen 🤣hoor

Veronique 2022-05-09 06:15:28

Zo dat was spannend

Ria 2022-05-09 07:08:31

Gelukkig alles goed gekomen. Nu lekker fietsen en genieten.