Igoumenitsa naar Corfu

Griekenland, Korfoe

Goedenavond volgers.

Best wel vreemd als je zo aan hét einde van een mooie zware reis bent.
Gisteravond gevierd met een drankje.

Vanmorgen over gevaren naar Corfu, daar hebben we nu een paar vakantie dagen.

De landen die we hebben gezocht hebben best veel indruk op ons gemaakt.

Kroatië is mooi en in dit seizoen niet toeristisch op de grote plaatsen na.
In Dubrovnik wil je in het seizoen echt niet zijn.
De wegen zijn goed en de mensen vriendelijk ook voor fietsers.

Montenegro heeft echt een schitterende natuur en is heel rustig.
De mensen hebben niet veel maar genieten er wel van, ze willen ook alles delen en het jou naar de zin maken.

Bosnië het stukje wat wij hebben gezien is de oorlog nog lang niet te boven. Veel kapotte gebouwen en nog weinig nieuw bouw.
Maar ook hier een vriendelijke bevolking.

En dan Albanië daar ben ik echt helemaal weg van.
Wat een land en wat hadden wij daar een verkeerd beeld van.
Echt een land om nog eens naar terug te gaan.

Toen wij in Igoumenitsa kwamen realiseerde ik mij dat er een cirkel rond is.
5 jaar geleden begon onze reis door de Peloponnesos in Igoumenitsa.
Ook Corfu hebben we al gefietst.
Nu dus 2 dagen strand en zwembad.
Fijne avond

Ton en Els

Geniet ervan respect voor jullie fietsvakantie.

Janie 2022-05-31 18:20:16

Geniet lekker nog ff van de strand/zwembad dagen dat hebben jullie dik verdiend! Zoveel respect voor om zo'n afstand af te leggen op de fiets......en nogmaals bedankt dat ik/we deze reis hebben mogen mee beleven 💋

Ina 2022-05-31 18:31:42

Weer een mooie reis op je lange lijst. Ben heel benieuwd naar al jullie verhalen

Joke 2022-05-31 18:33:14

Geniet nog van de laatste dagen. Waren mooie verhalen om te lezen. Hebben er van genoten.

Jan en marrie 2022-05-31 20:45:20

Ja idd prachtige reis en Chapeau dat jullie dat op de fiets doen.💪💪 Els,ik heb vanmiddag ff op jou stoel gezeten dan kan hij er vast aan wennen dat jij er straks weer op zit 🤣🤣 Geniet nog ff lekker 😘

Tineke 2022-05-31 20:48:07

Hoi Ton en Els. Bedankt voor de mooie verhalen en foto's. Nog een paar fijne dagen. Vrgr cees

Cees 2022-05-31 21:37:30

Wat een prachtige reis, heel knap ook op de fiets. Leuk dat ik het heb mogen volgen en gelijk de foto's erbij, dan heb je een plaatje bij het verhaal. Geniet van de laatste rustdagen en een goede terugreis. Groet, Angela

Angela 2022-06-01 07:44:13

Een hele bijzondere reis , dat is zeker. Met prachtige foto’s . Tot snel, geniet nog even van …niets doen . Tot snel

Veronique 2022-06-02 15:55:37

Ton / Els, zo om de drie dagen jullie dagrapportages gelezen en foto's bekeken. Heel boeiend. Gewoon prachtig. Nu lekker uitrusten. We wachten op jullie verhalen en om jullie weer te zien. Gerard