Cetinje naar Gornja Seoca

Montenegro, Godinje

Goedemiddag volgers

Willem je hebt nergens visa voor nodig in deze contreien, wel een uitgebreide grens controle.
Het ene land uit dan een km niemandsland en dan het nieuwe land in.
Ik vraag en krijg wel overal een stempel in mijn paspoort.

Het leuke van Pindat is dat je als de reis afgelopen is er een boek van kan laten maken met alle foto's erin. Dat gaan we dus ook doen.
Van bijna al onze reizen hebben we zo'n naslagwerk.
Altijd leuk om nog eens te kijken.

Vanochtend begonnen we met een catastrofe,,Ton zijn pet is in de auto blijven liggen, je kunt niet mooier van dat stink ding afkomen.
Wel gelijk in het stadje een nieuwe gekocht natuurlijk anders krijgt hij hoofdpijn.
Daarna een klein klimmetje en in een afdaling van 12 km ruim 700 meter zakken.
De weg was afwisselend maar meestal goed te doen en soms heel slecht maar geen auto's.
Wel een tegenligger op de fiets. Natuurlijk een Hollander en in het praatje kwamen we er achter dat hij 30 jaar in Moordrecht heeft gewoond en nu in Gouderak woont.
Wat is de wereld toch klein.
Met de afdaling werden de vergezichten steeds mooier. Sneeuw op de Albanese Alphen. En uitzicht op het meer van Skhoder
In het begin ver weg maar steeds dichterbij.
Het was gewoon een feestje om hier te fietsen.
We rijden nu op de B3 een toeristische (wijn)route voor motorrijders en vakantiegangers met huur auto's het is te smal voor caravan of camper.
Maar nooit druk.
Vanmiddag rond 3 uur kwamen we bij een toeristen dorp maar het was nog te vroeg om te stoppen.
We hebben gezocht en nog 11 km door gereden en zitten nu in een appartement ergens halver wege een klim die we morgen afmaken.
Als we naar buiten stappen zitten we op het terras en daar is eten en drank.
Dus wat kan ons gebeuren.

Fijne avond

Ton en Els

Wat leuk dat jullie Rob gezien hebben, hij fietst helemaal vanaf Corfu naar huis.

Lucy 2022-05-20 18:38:41

Blijf genieten vanjullie reis,ik doe het ook omhet te lezen

Janie 2022-05-20 18:55:15

Schitterend blijf genieten.

Jan en marrie 2022-05-20 19:07:32

als die eerste foto dat terras is dan zit je prima

willem de bruijn 2022-05-20 19:58:36

Ton, je ziet er weer flitsend uit je mooie groene outfit. Past ook heel goed bij de mooie natuur waar jullie door heen fietsen. Dat is vast heel veel genieten voor jullie en wij genieten van jullie leuke verhalen en mooie foto’s 🤗😇

Cees en Marian 2022-05-20 20:41:24

Het is echt een fantastische route die jullie afleggen. Bij het zien van al die mooie foto's begint bij mij de vakantie voorpret al, nog twee maanden en dan ook weer heerlijk naar het prachtige Kroatië!

Ina 2022-05-20 21:19:48

Weer mooi.

Cees 2022-05-21 11:38:05

Wat een mooie tocht maken jullie! Het mag is wel duidelijk dat je op de fiets veel meer ziet dan met auto. en wij kijken een beetje mee. :)