Albanië in

Albanië, Shkodër

Hallo volgers

De Montenegrijnen zijn aardige mensen, beetje slecht te verstaan maar ze menen het goed.
Gisteravond lekker gegeten en een wijntje uit eigen tuin gedronken.
Voor de prijs hoef je het niet te laten.

Vanmorgen rond half tien op de fiets. Ik wist dat ik moest klimmen vandaag maar eigenlijk vanaf het begin wilde het niet.
Ook niet na extra medicijnen, het was zo'n dag dat je eigenlijk nergens aan moet beginnen maar ja.......
Zo'n 15 km klimmen heb ik nog gered maar toen moest ik toch echt opgeven, nog verder fietsen zou een echte aanval worden onder meer omdat ik mijn hartslag niet onder controle meer kreeg.
En dat op een berg weg in no where!!.
Nergens een dorp of wat dan ook te bekennen.
Toen kwam er een kleine campeerauto langs met Nederlanders. Ze stopte om te vragen of het ging, Ton het verhaal gedaan en Chris en Ineke boden aan om te proberen mijn fiets en de bagage in de auto te krijgen. Met het voorwiel eruit is dat gelukt, Een punt afgesproken waar ik Ton weer zou opwachten.
Alleen de telefoon laat je hier regelmatig in de steek.
Afijn ik in de auto en Ton zonder bagage op weg.
Bij het afgesproken punt alles weer uit de auto wat gedronken met Chris en Ineke ,zij verder met hun tocht.ik ben ze eeuwig dankbaar.
Ik wachten op Ton en daarna zijn we verder gaan fietsen.

De grens met Albanië ben je zo over en toen was het nog 15 km plat fietsen naar dit stadje.
Albanië ziet er heel anders uit dan Montenegro maar dat gaan we morgen verder zien.

Ik heb vandaag mijn grens weer eens gezien en met mijn neus op de feiten gedrukt.
Als je lijf je in de steek laat
Hol er dan vooral niet achteraan

Fijne avond

Ton en Els

Jeetje heftig weer vandaag! Maar gelukkig behulpzame nederlanders die je een lift hebben gegeven. Neem nu maar ff lekker je rust en dan morgen hopelijk weer met een goed gevoel weer op de pedalen! Doe voorzichtig allebei!💋❤

Ina 2022-05-21 19:49:58

Zo dat was heftig hoop dat het weer een beetje gaat

Janie 2022-05-21 20:06:15

Heftig zeg rust goed uit. Succes weer morgen.

Jan en marrie 2022-05-21 22:30:17

Nou jullie maken wel wat mee. Ik hoop dat je wat opknapt. Vriendelijke groet. Cees

Cees 2022-05-21 22:53:18

Getver 😥 dat is balen. Fijn dat er behulpzame mensen langs kwamen 😍 vandaag maar stapje minder 😘 Fijne dag 🤩🤩

Tineke 2022-05-22 08:54:53

He, wat jammer. Nu ff een “ rustdag “ en dan hopelijk weer verder. please, let op jezelf

Ria 2022-05-22 09:09:24

Een mooie reis Maar ook intensief rustig aan verder Mooie omgeving zeker de moeite waard

Sonja 2022-05-22 12:08:33

Jeetje Els, misschien ff vóór die grens onderkennen dat het genoeg is? fijn dat er mensen zijn die bereid zij n te helpen. Pas op jezelf he? dikke kus.

Corrie 2022-05-22 12:51:39

Gadver zit niet mee hè hoop dat het weer goed komt. Gelukkig word je onderweg vaak geholpen. Wij zijn weer thuis. Hoop dat het beter gaat met je