Van Rab naar Pag

Kroatië, Pag

Goedemiddag.

Na een nachtje lekker slapen is de wereld weer anders.
Ik was gisteravond heel erg moe van een lange dag.
Maar na een lekker ontbijt voelt alles weer goed.
Voor we weg konden heeft Ton zijn voorwiel nog even omgedraaid, hij wordt er nog handig in ook.
Naar het stadje Rab was het een leuk tochtje met een klein stukje Spaans fiets pad ( gravel of te wel stenen heel veel stenen) maar ook een stuk fietspad.
De uitzichten zijn schitterend en de heuvels meestal niet te zwaar.
In Rab moesten we wachten op de boot, er was wel een sagerijnige kapitein, die fietsen in en uit zijn boot tillen maar heel vervelend vond. Ook hadden we te veel tassen vond hij. Er ging ook een Belgisch echtpaar met e- bikes aan boord en zij hadden nog meer bagage dan wij. Dus daar werd hij niet vrolijk van.

Op het eiland Pag aangekomen mochten we gelijk een stukje klimmen en dat voor 20%, stukken waren niet te doen maar we zijn boven gekomen.
Toen gingen we heuvel op en af maar op een gegeven moment ging de route van de hoofd weg af een gravel pad op. Nu dat hadden we beter niet kunnen doen maar ja dat weet je niet van te voren. De hoofdweg ging ook flink omhoog dus ja wat doe je dan....

We zijn nu in het stadje Pag in een groot hotel waar maar 2 kamers in gebruik zijn.
Het seizoen begint hier pas op 1 juni.
Daardoor is het zwembad nog dicht, wat ik dan weer jammer vind.

Prachtig

Janie 2022-05-09 21:17:06

Het is niet altijd geweldig, Maar wel altijd een feestje

Joke 2022-05-09 23:02:05

poeh, gravelhelling van 20%, zou ik absoluut niet kunnen, respect. foto's laten een erg mooie omgeving zien. wel een klein pontje trouwens. weer ziet er nog steeds zeer positief uit, geniet er van zo lang het kan, kijk uit naar nieuwe berichten.

willem de bruijn 2022-05-09 23:14:02

Wat is het toch mooi hè!