Mountainbike weekendje weg

Nederland, Valkenburg

Als het een beetje meezit gaan we dit weekeinde mountainbiken in de buurt van Valkenburg. Van zaterdag op zondag zullen we overnachten op camping De Bron. Zo kunnen we zowel zaterdag als zondag een (hopelijk leuke) route fietsen in de Limburgse 'bergen'.

Wij hopen ook op goed weer; dan fietsen wij misschien wel in de buurt van Scherpenzeel rond, maar dan wel met iets minder hoogteverschil als het kan.

MenM 2010-09-04 13:06:40

Zo, de familie fietst wat af tegenwoordig. Vergis je niet in de "bergen" Guus, want die vallen daar vies tegen. Niet voor niets worden alle Nederlandse rondes in Limburg verreden. En dan de Cauberg!!! Ik weet wel niet of die daar ligt, maar daar heb ik niet zo'n beste herinneringen aan. En toen was ik nog jong!!! Maar hij was heel ver en heel hoog, lopend naast de fiets. Ik wens jullie meer succes. En denk aan het eraf rijden! Het verkeer schijnt dan niet voor jou te stoppen en jij kunt dat waarschijnlijk ook niet. Zo dat was mijn hart onder de riem. Fiets ze. td