Terug in Nederland!

Nederland, Amsterdam

We zijn weer terug hoor! na een lange en vermoeiende reis zijn we weer netjes door de piloot aan de grond gezet op Schiphol Airport.

We zitten ons nu door de stapels rekeningen en bergen was heen te worstelen en ondertussen ook nog even een pinnetje plaatsen natuurlijk (en misschien nog wat foto's bij de afgelopen pins!).

Nauwelijks tot niet geslapen, maar op dit moment eigenlijk niet moe. Komt straks nog wel :-)

Bedankt voor alle leuke reacties en groeten!
Gus and Anne

Zo nu kom ik eindelijk ook weer aan schrijven toe (de laatste week wel een beetje als mosterd na de maaltijd). Ik heb nogal wat werklui over de vloer gehad en de computer is verhuisd, dus vandaar. Maar ik zit nu helemaal bij te lezen (en wel met open mond) Wat hebben jullie veel gedaan en gezien. Het leest bijna als een spannend boek (wat het waarschijnlijk ook was) De achterstallige foto's mag ik vast eens bekijken. Ik kijk er naar uit. En ja, dan die post en die was: altijd hetzelfde na een vakantie. Die straf volgt nu eenmaal altijd. Maar rust vooral goed uit en acclimatiseer zo goed mogelijk, want maandag werken Guus is toch wel erg misdadig. Sterkte! Groet en dank voor het mooie reisverslag. td

Diny 2009-08-07 21:41:09

Dus toch niet moe, maar dat komt vast wel. Jetlag is nu eenmaal een bestaand fenomeen. Leuk dat we jullie even gezien hebben. Jullie zagen er echt als heel tevreden vakantiegangers uit en wij zijn dan ook weer tevreden huisw2aarts gesukkeld. Achter een goederentrein van Amsterdam naar Den Bosch levert dat toch ook een aanzienlijke vertraging op al is het dan niet te vergelijken met 6 uur wachten op een vliegveld. Dank aan jullie voor de uitgebreide verslagen en de prachtige foto's waardoor we als het ware mee konden reizen. jullie hebt er erg veel zorg aan besteed. We zien en horen er vast nog wel eens meer van.

MenM 2009-08-07 22:34:27

En toen zat het avontuur er alweer op. Volgens mij hebben jullie weer een fantastische vakantie gehad en hebben jullie alles behalve stil gezeten! Super! Het was erg leuk om weer alles te lezen en de foto's voor de nodige beeldvorming waren ook super! Tot snel!