Vakantie!

Nederland, Tilburg

Vandaag is voor mij ook de vakantie begonnen! Morgen vliegen Anne en ik naar Vancouver, Canada. Daar gaan we een rondreis maken via onder andere, Jasper, Banff, Calgary en Drumheller.

Deze pré reisdag staat dus (althans voor mij, Anne is al bijna klaar om te gaan) in het teken van spullen uitzoeken en de rugzak volladen. Ik ben er ondertussen ook nog achter gekomen dat wat essentiële onderdelen nog netjes opgeborgen bij vader en moeder in Tilburg liggen. Kan ik die vandaag nog mooi even gaan ophalen.

Morgenvroeg naar Schiphol waar ons vliegtuig om 11:00 uur zal vertrekken. We hebben er zin in!

Zo, je bent net de essentiele onderdelen op komen halenen nu weer op weg naar huis. We hebben jullie al mondeling een goede reis toegewenst, maar ook op deze manier willen we jullie een goede vlucht, fijne rondreis toewensen zodat je helemaal tevreden over drie weken weer thuiskomt.

MenM 2009-07-15 13:26:42

Hoi, Ik ben erg benieuwd hoe jullie het daar vinden. Hopelijk komen jullie nog een paar mooie diersoorten tegen. Een goede reis en geniet ervan!! gr Marja

marja 2009-07-15 18:23:59

hoi Guus en Anne, als jullie mijn reactie lezen zit de vliegreis er alweer op en kan de vakantie echt beginnen. ik hoop ook dat jullie mooie dieren zien, maar aub geen MUMZELS!!!! bbbbrrrrr Guus en Anne geniet ervan en wij blijven jullie volgen. groetjes, Martien en Toos