Ierland, Dublin

Lang weekend Dublin

Wij verblijven in hostel het Ashfield House in hartje Dublin.
Ontbijt bij de prijs inbegrepen (dus ik ben benieuwd).

Een hostel is meestal nogal eenvoudig, dus zal het ontbijt wel navenant zijn. Maar och, met een pinpas op zak kun je best voor de eventuele brood(!)nodige aanvulling zorgen. Bovendien is, volgens mij, ontbijten niet jou grootste liefhebberij.

menm 2008-07-08 20:33:12

Leuk, hoe lang ga je nou? Mijn laatste keer in een hostel was hilarisch (in de categorie: rampzalig), dus ik ben benieuwd naar jullie accomodatie. De enige keren dat ik in een Londens hostel heb ontbeten was het toast en potten jam op tafel met het mes er al in... Maar ik wil je niet ontmoedigen; ik word alleen jaloers als jullie wel vette worsten en white beans in tomato sauce krijgen ;-)

Nelleke 2008-07-16 18:16:15

Guus! Je oude adres staat nog in je pindat-profiel! (ben ik even oplettend)

Nelleke 2008-07-16 18:20:00

Ik zal het meteen aanpassen! Ik heb ook al wel vaker in een Londons hostel gezeten: Toast met boter of toast met jam inderdaad... Maarjah we gaan toch niet voor het hostel. Ik heb van Niels een mooie lijst met bezienswaardigheden gekregen, dus dat gaat vast helemaal goed komen. We zitten overig zeer dicht bij het busstation (zoom in)!!

Guus 2008-07-17 19:55:34

Nou Guus als je (volgens de verhalen van Nelleke) ook een hostel hebt met een douche in de kamer zonder deur of gordijn wordt het misshien toch een beetje rampzalig als Martijn ook meegaat. Die weet er vast wel iets leuks mee te doen. Maar ja, 'slands wijs.... Soms Guus is het toch een voordeel dat je nooit ontbijt. Maar Dublin is echt de moeite waard.(ik ben ook eens ergens geweest waar jullie nog niet geweest zijn)..

menm 2008-07-25 15:32:40

Aangezien ik niet weet wanneer je morgenvroeg vertrekt vanuit BenR hierbij alvast een goede reis en een prettig verblijf toegewenst. Gewapend met de lijst bezienswaardigheden die je van Niels gekregen hebt moet het lukken. Wel handig dat je dicht bij het busstation zit. Hoe het afloopt met het ontbijt horen we nog wel eens. Als ik jullie was zou ik me niet op het nationale gerecht storten. Als je alleen al leest wat daar in zit heb je al gegeten en gedronken. Maak er iets van. Ook Anne een prettig weekend toegewenst met de achtergebleven dames.

MenM 2008-09-03 11:54:01

Ik ben benieuwd. Tot snel allemaal!

Guus 2008-09-04 08:59:33

Zus wenst je een seculiere drie-een-heid: Goede reis, veel plezier & geniet ervan!

Nelleke 2008-09-04 11:01:53

Ik kom een beetje als mosterd na de maaltijd, als jullie al weg zijn. Maar ik moet nu zo veel bijhouden nu Sanne ook weg is (en vriendin die ook hele boekwerken schrijft en dan helemaal anders dan Sanne) Maar wat jullie gaan doen is echt interessant en de moeite waard. (Waarschijnlijk zitten jullie voor de eerste en waarschijnlijk niet de laatste keer in de Temple bar) Ik wens jullie heel veel plezier, ook onder elkaar, want dat kan natuurlijk nog een extra charme geven aan het geheel. Anne ook veel plezier gewenst met de dames onder elkaar. Groet td