Gästehaus Schroll

Oostenrijk, Ried im Zillertal

Ze doen niet aan straatnamen in Ried, alleen Hausnummer 165 is voldoende. In ieder geval is dit waar wij komende week zullen vertoeven.
De skiliften zouden in de buurt moeten zijn volgens mij, maar ik zie alleen nog maar de electriciteitsmasten.

update
Juist de skilift stond dus toch in Kaltenbach waar we 's ochtends aankwamen na een kort tochtje met de volle skibus.
Boven aan de gondel wachte ons een mooie dag, met goede pistes.
Hieronder wat foto's van die mooie dag. Daarbij maar meteen 1 van de zeer spaarzame valpartijen van het nieuwste groepslid: Jessica. Andere dagen heb ik haar zo goed als niet door de sneeuw zien rollen, erg knap voor je eerste wintersport (ik weet het uit ervaring)!

Volgens mij gaan we in Kaltenbach met de skilift omhoog en niet in Ried. Het klopt dus, dat je geen skilift kunt vinden.

Kees en Annet 2010-02-10 20:46:41

Vooruit Guus, Wel bij de groep blijven he en niet in je eentje in Ried de berg opstruinen. Dat wordt natuurlijk niets, In ieder geval veel plezier op de ski's (in kaltenbach).

MenM 2010-02-14 18:16:13

het wachten is op de eerste beelden...zeker geen wifi in de omgeving.

WiFi 2010-02-21 22:34:00

Inderdaad geen wifi in de omgeving. Ik ga er nu met terugwerkende kracht maar wat beelden bij zetten!

Guus 2010-03-01 20:08:32

Mooie foto's zeg! En gelukkig was er ook voldoende (ich) heisse schoko aanwezig ;-)