Watervliegtuig Vancouver

Canada, Vancouver

We zien dat er gratis kan worden ge-internet bij de Watervliegtuig toko, dus zetten we nog even snel een pin voor onze rondvlucht over Vancouver!
Vandaag zijn we verder nog door Stanley Park gewandeld en is er een 'berentocht' gereserveerd voor later deze week. Zo direct dus lekker een stukje vliegen met een float-plane.
Groeten Anne en Guus

UPDATE
Nadat we naar het vliegtuig waren gezwommen en nog net op tijd daar aankwamen (ik zat nog m'n vorige bericht te typen toen we werden geroepen) klommen Anne en ik als laatste aan boord. Hierdoor konden we royaal achterin zitten en beide bij een raampje.
De rondvlucht boven Vancouver en de bergen was erg gaaf. Geweldig uitzicht en ook erg leuk om in zo'n klein vliegtuigje te vliegen! Na zo'n 3 kwartier vliegen werd de landing op het water weer ingezet. Een geslaagde activiteit.
Morgen gaan we de camper ophalen!

Leuk een watervliegtuig. Moet je zeker een stukje zwemmen als je in en uitstapt. De berentocht is toch gelukt. Ben benieuwd. Wordt vast bereleuk.

Kees en Annet 2009-07-18 08:48:31

Wat een goede nachtrust na een hele lange reisdag per vliegtuig toch doet: je stapt meteen de volgende dag weer in een (weliswaar water-) vliegtuig. Ik ga er dan optimistisch maar vanuit dat er toch wel ergens een steigertje was vanwaar je in kon stappen. Het is wel een leuke manier om veel van de stad te zien. De berentocht staat dus nu definitief op het programma. Bij ons blijft het bij pogingen om op de Tilburgse kermis met een of ander gokspelletje een beer(yje) te winnen!!! Verschil moet er wezen.

MenM 2009-07-18 10:25:52

Hee, wat leuk! Toch net even weer wat anders dan google maps ;-) Heel veel plezier en denk om de tandpasta met die beren!

Nelleke 2009-07-18 14:31:33

Hoi! Leuk hoor, lijkt mij wel bijzonder zo'n watervliegtuigje! Merk je er nou nog wat van dat je op water landt ipv op land landt? Vind jullie verhalen nog wel wat aan de 'softe' kant hoor...had toch tenminste verwacht dat jullie waterskiënd achter het watervliegtuig zouden hangen ;) maar goed, de vakantie is pas net begonnen........! geniet ervan! groetjes