Executive Inn Express Vancouver

Canada, Vancouver

Na aankomst in Vancouver, na ongetwijfeld een vermoeiende reis met tig keer overstappen, kunnen we 2 nachten bijkomen in dit hotel. Dichtbij het vliegveld en ook in de buurt van de Wicked Campers rental waar we zaterdag onze partyvan gaan ophalen.
Morgen kunnen we op ons gemak de stad gaan verkennen.

Wat is tig keer overstappen? Heb je dat zelf zo uitgekozen of kon het in jullie geval niet anders? En och, er blijft nog tijd genoeg over om lekker in je eigen tempo rond te reizen en veel te zien en te doen.

menm 2009-05-03 22:29:10

Spannend hoor. Ik zal Silvia nog eens vragen of ze leuke tips heeft. Ik ben wel benieuwd naar de partyvan, maar gelukkig is er nog genoeg plek voor foto's!

Nelleke 2009-05-04 22:44:27

Tig keer overstappen is in dit geval 3 keer. En @Nelleke alle tips zijn welkom natuurlijk!

Guus 2009-05-05 09:35:31

Hele fijne vakantie en ik spiek zo nu en dan even op jullie 'pin'!! Greetz Lies

Lisette retteketèt 2009-07-16 16:01:48

Ik ga de pin's volgen hoor! (en kan niet wachten op al die mooie Kodak momentjes gemaakt met jullie mooie nieuwe spiegelreflexje! :P )

Caroline 2009-07-16 16:37:37

ik moet nog even warm draaien. de pin die jullie morgen moeten hebben, heb ik op de 15e (gisteren)gezet, zodat je hem ook vandaag kan lezen, omdat je morgen misschien wat anders wilt gaan doen. ik ben wel erg benieuwd naar jullie camper veel plezier,

toos 2009-07-16 22:55:49

Ik sluit me even bij Toos aan: bij welke datum zet ik het neer. Het went wel weer dat tijdsverschil. Ik weet nu na jullie bericht direct na aankomst (bedankt hiervoor) dat er 9 uur verschil is. Toch maar even hierbij gezet, omdat het nu bij jullie nog nacht is en je vast en zeker nog heerlijk ligt te slapen na de lange en vertraagde reis. Ik heb de site van de wicked campers eens even bekeken, maar het is echt een hippie-achtig gebeuren. Misschien mag je het "motief" wel uitkiezen uit de beschikbare campers. We zien het vast wel eens op een foto. Geniet nog even van Vancouver.

MenM 2009-07-17 11:51:18

Vlucht ging behoorlijk goed op het laatste stukje van Calgary naar Vancouver. Onze vlucht was geannuleerd waardoor we het vliegtuig van een uur later moesten hebben. Vervolgens ging deze door 'technische problemen' (er moest nog een flatscreen tv van 50 inch worden ingeladen) pas een uur later de lucht in. Uiteindelijk waren we dus 2 uur later dan verwacht in Vancouver. We waren gelukkig zo in ons hotel waar we ook nog een hamburger konden krijgen. Toen maar eens gaan slapen na een toch wel vermoeiende dag.