In Calgary

Canada, Calgary

Gisteren waren we in Calgary aangekomen en hebben we een kamer geregeld in een motel gelegen in 'Motel Village'. Daarna zijn we nog even 'Downtown' gegaan met de C-train (en soort tramlijn). In het centrum van de stad zijwe de Calgary Towert op geweest om een mooi overzicht van de stad te krijgen. Daara zijn we og lekker uit eten geweest bij het Tribune Steakhouse.

Vandaag hadden we afgesproken met Martijn. Na lekker geslapen te hebben en nog een stukje te hebben gewandeld, kwam Martijn ons ophalen. Gedrieën reden we naar het centrum waart we gingen lunchen bij Joey Tomato's. Daarna zijn we naar Martijn z'n appartementy gegaan om dat te bekijken en ff bij te kletsen. Daar kunnen we ook even mooi Pindat bijwerken :-)
Straks gaan we weer richting centrum om wat te drinken en te eten.
Morgen vertrekken we weer uit Calgary en gaan we richting de Badlands!

Groeten Guus en Anne!

Wat gezellig dat Martijn in Calgary was, zodat je die kon ontmoeten. Het lijkt me een dag van praten, eten en drinken: ook wel weer eens leuk zo'n "rustige" dag, met ook nog een slaapplaats in een motel. Bij Badlands waren we even het spoor kwijt, maar dankzij ons ANWB boek hebben we de goede richting weer gevonden vermoed ik. Het zal wel richting dinosaurussen gaan. We lezen en zien wel weer hoe het daar is. Vast weer een heel andere natuur. Jullie hebt ondertussen al aardig wat kilometers afgelegd schat ik. Geniet weer van de tocht, dat doen wij van jullie verhalen en foto's!

MenM 2009-07-29 09:32:23

Dit lijkt wel even een rustdag in de bewoonde wereld. Best even leuk lijkt me. En van de "gewone" wereld zijn natuurlijk ook geen foto's. Jammer. Maar ik heb geduld. De Badlands komen er aan. Klinkt avontuurlijk. Genieten maar weer. td

Diny 2009-07-29 22:09:09

hoi Anne en Guus, wat een leuke verhalen en mooie foto's. jullie hebben de reis heel goed voorbereid zeg. wat je allemaal al niet hebt gezien en nog gaat zien... fantastisch!!! wij genieten echt met jullie mee. bij het zien van de mooie foto's in de sneeuw, begon het hier te kriebelen, en hebben we jullie volgende vakantie ook maar vast geregeld, heb je weer wat om naar uit te kijken, geniet nog maar lekker, wij blijven jullie volgen. veel plezier nog

toos 2009-07-29 22:24:55

Hallo reizigers, Hier weer een berichtje vanuit het wisselvallige Nederland! We zijn dit weekend naar de camping geweest en toen gelukkig wel mooi weer gehad. Lekker gefietst, gewandeld en gegeten. We zijn ook nog een dagje naar Den Bosch geweest, hebben daar een erg leuke rondvaart over de Binnendieze gemaakt, dan vaar je ook gewoon stukken onder de stad door! Ja, ja wij maken hier ook nog wel eens wat mee hoor! Nou kijk uit naar jullie volgende berichtje! groetjes José

José 2009-07-30 21:25:03

Hey luitjes, Ik ben niet zo'n fanatieke schrijver als de rest van de family, maar ik kan niet genoeg krijgen van jullie verhalen en ben weer helemaal up to date!!! De foto's zijn echt schitterend, dit moet echt een fantastische reis zijn. Ben benieuwd naar de volgende foto's en verhalen. Liefs vanuit het wisselvallige Tilburg, Kim

Kim 2009-07-30 22:18:16

Hallo Anne en Guus, Zo onze vakantie zit erop. We hebben goed weer gehad, alleen 's-avonds wat regen en de omgeving van Tilburg is erg mooi. Zeker een gebied om nog eens naar terug te gaan. We hebben nu ook jullie verslag verder gelezen. Wat een mooie foto's. Het is volgens ons geen luie vakantie, want jullie hebben al heel wat gezien en gedaan. Nu ja uitrusten doen jullie thuis maar. Geniet er nog maar lekker van deze laatste week. gr. Kees en Annet

Kees en Annet 2009-08-01 16:03:47

hoi hoi zo heb net effe jullie verhalen zitten lezen en volgens mij maken jullie een hoop mooie dingen mee ook erg leuk om foto's er tussen zien staan have fun nog!!!!!!