Oostenrijk, Bad Hofgastein

Skipassen ingeleverd

Zo het zit er nu echt bijna op. De skipassen zijn weer ingeleverd om het statiegeld terug te krijgen en mijn skischoenen zijn ook weer terug gebracht.
We hebben er een mooie week op zitten, met goed weer en mooie pistes. Eigenlijk was het niet druk, waardoor we vrij baan hadden in de sneeuw.
Nu nog even apres skien en vanavond met zijn allen uit eten.
Morgenvroeg of vanacht wordt er dan weer richting Nederland gereden.

Groeten en tot snel,
Anne en Guus

Kleine selectie fotos toegevoegd

Hoie, Zo'n week is zo voorbij, zeker als je goed weer gehad hebt en lekker hebt kunnen skien. Daarmee hebben jullie het echt goed getroffen. Het lijkt me ook wel lekker dat het niet zo druk was, dat ondanks het feit dat er toch veel nederlandse vakantiegangers richting Oostenrijk zijn vertrokken. Wij wensen jullie een voorspoedige terugreis toe. Groetjes

menm 2008-02-29 17:38:11

Hallo Anne, Guus en de rest, Het is nog een verrassing dat op de laatste dag er een boodschap bij Pindat komt dat alles naar wens is verlopen. Wij dachten dat in Oostenrijk geen internet was te vinden, maar toch. Goed dat jullie het erg gezellig hebben gehad en nu met een fijn gevoel weer huiswaarts keren. Goede reis terug en de foto's zien we natuurlijk later.

Martien 2008-02-29 18:09:44

Ja, leuke foto's en prachtig weer zo te zien. Dat moet veel plezier gegeven hebben.

Martien 2008-03-03 20:26:51

En ik steeds maar kijken bij 1 maart of er misschien een foto te bekijken is. Dan komt Martien nu ineens vragen of ik de foto's gezien heb. Dat heb je ervan als je 'smaandag 'savonds niet meer oplet na het badmintonnen. Als je zo'n groepsfot ziet lijkt het wel een familie skiklasje, wat gezellig zo. Zo te zien was het er ook heel mooi. Dat hebben jullie toch maar weer gehad.