Camper ophalen

Canada, Vancouver

Vandaag gaan we onze Wicked Camper ophalen. Hiermee gaan we de komende weken rond touren in West-Canada.
De Wicked Campers zijn allemaal nogal opvallend beschilderd, bespoten in een soort van graffiti-achtige stijl. Ik ben zeer benieuwd hoe onze camper bus er uit gaat zien!

UPDATE
We hebben Steve a.k.a. The Aussie Kiss (de campervan) opgehaald bij het bedrijf en zijn gelijk gaan rijden naar Whistler. Daar aangekomen op de camping mochten we parkeren op de laatste plek, namelijk de parkeerplaats en daar overnachten.

Nou, dat klinkt wel een beetje flower power-achtig. Volgens mij weet iedere Canadees dan dat je een toerist bent. Maar als het je niet bevalt kun je hem nog altijd nog ludiek her-decoreren. Ik ben wel benieuwd naar de onvermijdelijke naam die de camper krijgt. We zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen.

MenM 2009-03-26 11:11:27

Klinkt lollig! Als je dan toch een rijdend huis meeneemt, dan maar beter een opvallende :-)

Nelleke 2009-03-26 13:12:58

Hey stelletje hippies! :P Klinkt echt super leuk! Geniet ervan! (En schiet dat EOS'je voooool!) :D

Caroline 2009-07-16 16:43:01

Hoi Guus en Anne, ik begin pas als jullie veilig zijn aangekomen. Zo'n held ben ik nu eenmaal. Als super-fan en meebeleefd-hebbende van de jaren 60 zie ik de camper helemaal voor me. Om met Maria te spreken: regelrechte flower-power. En de naam, och Guus een beetje kennende zal het toch wel Harry worden. Niks mis mee. De AH-man verdient er een leuke boterham mee. En ja, als ik dan toch iets waarschuwends mee moet geven: grizzly-beren lijken lief, maar toch maar liever op een afstandje fotograferen. Heel veel plezier en avonturen samen. Groet td

Diny 2009-07-17 12:41:49

Hoorde van pap en mam dat jullie eindelijk zijn aangekomen in Canada, maar dat t wel een lange vlucht is geworden. Nou ja, nu kan de pret beginnen. Hopelijk komen jullie veel beren op de weg tegen! Groetjes Jose

José 2009-07-17 17:32:23

Hoi Guus en Anne, Om 5.35 piepte de mobiel en wisten we dat jullie veilig gearriveerd waren. Toen we 's-ochtends jullie berichtje lazen, wisten we precies hoe jullie je voelden. Inmiddels zal de slaap wel ingehaald zijn en kan het feest beginnen. Heel veel plezier.

Kees en Annet 2009-07-17 19:42:42

Hoi, Jullie zijn in CANADA!! mooi land he.. Leuk dat jullie al gelijk een tocht hebben geboekt om de beren te bezoeken. Ben erg benieuwd hoe jullie het vinden. en een watervliegtuig gaaf hoor! gr Marja ps uiterraad heel veel plezier!

Marja 2009-07-18 14:03:49

Hoi vakantiegangers, Bij de verjaardag van Henk hoorde ik dat jullie pin weer in de lucht zit, dus ik probeer dat een beetje te volgen. Alleen de komende week loop ik te sloffen in Nijmegen, dus even geen reacties. Ik hoop tenminste dat het goed afloopt voor jullie met de beren anders wordt het wat rustiger met de pins. Maar ik heb vertrouwen in Guus, dat als ze aanvallen, hij ze wel zal afleiden met een zelf gevangen zalm, waar al een broodje om zit en eigenlijk als lunch voor Anne bedoeld was... Veel plezier verder. Groetjes, Bram