Nederland, Berkel en Rodenrijs

Weer in die Niederlande...

Na een prachtige week skieëen in Bad Hofgastein vertrokken we vanochtend om 4 uur richting Berkel. Met ons nog een heleboel andere Nederlanders van wie de vakantie ook ten einde was gekomen.
De grote drukte op de wegen in combinatie met het slechte weer én een storm genaamd Emma, maakte de reis alles behalve gemakkelijk.
Dankzij /on-the-fly/ navigatie wijzigingen en de goede stuurmanskunsten van Marja en Martijn, hebben we er uiteindelijk toch best kort over gedaan. Rond kwart over 4 ('s middags) waren we weer terug.

Een geslaagde vakantie is weer afgelopen.

Jullie hebben het dan nog best goed gedaan op de terugweg. De berichten over de situatie op de wegen was ronduit slecht. Je hebt wel weer iets om van na te genieten. Wij hebben zaterdag genoten van een gezellig etentje voor de verjaardag van tD. Jammer dat jullie er niet bij konden zijn, maar je kunt niet alles hebben. Nu morgen, gebruind (?!) en uitgerust maar weer aan het werk. Succes daar weer mee en groetjes van het thuisfront. MenM en Ron en een door de griep getroffen Nelleke.