Kaiserwetter 2

Oostenrijk, Emberg

Gisteren was het weer wat minder, maar vandaag was het weer flink genieten van het lekkere weer!
Vanuit Kaltenbach zijn we doorgegaan naar Hoch Fugen. Via een nieuw weggetje kunnen we zo vanaf de Neuhuttenbahn doorsteken naar de lift naar de zwarte 4, via een werkpad van de pistenbullies, naar het dal van Hoch Fugen.
De pistes zijn mooi, breed en van superieure kwaltiteit. Een beetje hard met wat poeder sneeuw erop zodat je wel nog voldoende grip houdt.
Hier hebben we de dag doorgebracht en zijn na de middag terug gegaan naar Kaltenbach waar we de dag afgesloten hebben met een grosse bier in de Postalm.
Zometeen lekker spaghetti a la Kees (i.s.m. Guus) en dan zit de Mittwoch er al weer op!

Groetjes,
ons

Het klinkt niet slecht. Een keertje wat minder weer hoort er ook bij. Waar jullie over sluipweggetjes en werkpaden van pistenbullies allemaal belanden (wie of wat ik me daar bij voor moet stellen weet ik niet, wintersport leek die ik ben), lijkt me heerlijk skiën. Het bier en de spaghetti klinken ook niet slecht. Wij blijven ook nog even in de wintersfeer met erwtensoep, pannenkoeken en een haardvuur. Nu kan het nog, want de voorspelling geeft nu toch een oplopende temperatuur tot 10graden aan volgende week! Geniet nog lekker. Groetjes voor allemaal.