Skifahren!

Oostenrijk, Zell am Ziller

Komende week sta ik samen met Anne en de familie van Rutten weer op de (niet zo) lange latten. Een nieuw gebied voor ons, maar ik heb me laten vertellen dat er in een grijs verleden de beste verse Apfelstrudel werd verkocht!
Maar eens kijken of daar nog iets van klopt anno 2009.

De échte sportievelingen hebben het natuurlijk alleen over de schnitzels en apfelstrudel!

Nelleke 2009-01-07 09:56:44

Ik stel voor Guus dat je dan toch een vergelijkend onderzoek gaat doen en overal de apfelstrudel uitprobeert. Ik weet alleen niet of er krenten in apfelstrudel (hooren te) zitten. Dat zou toch jammer zijn. Ik hoop dat je ook nog aan skien toekomt.

MenM 2009-01-07 10:17:17

Maar Maria, in apfelstrudel zitten echt geen krenten; het is een gebak om jaloers op te worden: heerlijk warm appelgebak met vanillesaus. Voor de echte kenners. Jullie hebben een mooi gebied uitgekozen Guus. Ik ben er ooit in de zomer geweest. Natuurlijk niet te vergelijken met wintersport. Ik herinner me alleen een geweldige waterval waar we naar toe zijn geweest (naam is me ontschoten) en het hoofdkwartier van Swarowski. Maar goed dat is nu voor jullie ook niet relevant. Ik hoop dat je geweldige ski-omstandigheden hebt. Zo hier op t.v. te zien is het zelfs wat te heftig. Maar goed, op je korte, lange latten maken jullie er vast wat van. Guus, Anne en rest van het hele gezelschap: vermaak je, groet en tot ziens td