Kaltenbach en après ski in Gerlos

Oostenrijk, Gerlos

Vandaag namen we weer de gondel in Kaltenbach naar boven. Het weer was ook deze dag weer erg lekker. Niet te koud, lekker zonnetje en de brede pistes lagen er goed bij.
We hadden voor de avond après ski gepland in Gerlos, dé Nederlandse enclave in Oostenrijk.
Deze avond belanden we na een ritje met Taxi Lois, in het Little Londen après ski café. We waren inderdaad in een Nederlandse enclave beland, waar je gewoon in het Nederlands kon bestellen en er alleen Hollandse "hits" werden gedraaid. Als klap op de vuurpijl trad ook Alex nog op, onder andere bekend van de wereldhit: /Een bossie rooie rozen!
Hieronder wederom wat foto's van deze dag.

Het Little Londen klinkt ook echt hollands, maar hollandser dan een bossie rooie rozen kan toch echt niet. Misschien was het wel een verkapt politieke campagne. Je weet deze dagen maar nooit en de tentakels van de politieke partijen reiken ver.

MenM 2010-03-02 00:13:33

We hebben een complottheorie te pakken. Ik denk alleen: was Rinus er ook?

Nelleke 2010-03-03 09:47:48

Hahaha! Guus die foto's! Ziet er allemaal bere gezellig uit!