Deelname Tilburg Ten Miles

Nederland, Tilburg

Vandaag heb ik meegedaan aan de Tilburg Ten Miles. Een groot hardloop evenement in Tilburg. Naast de Nederlands Kampioenschappen 10km stond natuurlijk ook de 10 Engelse mijlen op het programma, de afstand waar ik aan mee zou doen.
De start was om kwart over 2 en het weer was goed. Niet te warm en een beetje wind. Langs het parcours was het erg druk met supporters, live muziek en her en der een D.J Erg leuk om weer mee te maken. In de Armhoefstraat (zo'n 13,5 km na de start) stond de familie me flink aan te moedigen zodat ik ook de laatste 2,5 km nog kon volhouden.
De laatste paar kilometers voelde ik toch wel in de benen en we hadden bovendien wind tegen. In de binnenstad kreeg ik toch nog wat extra kracht door alle juichende mensen en kon ik de laatste kilometer nog een beetje versnellen. Uiteindelijk kwam ik op de Schouwburgring na 1 uur 16 minuten en 19 seconden over de finnish.
Anne stond daar al op me te wachten :-)
Het was een vermoeiende maar leuke middag met een prima eindtijd als resultaat!

Hieronder nog even de (netto) tussentijden voor de liefhebbers:
Doorkomst 5km: 23:53 min
Doorkomst 10km: 47:12 min
Doorkomst 15km: 1:11:54 min
Finnish: 1:16:19 min

Supertrots zijn wij als eerste met een reactie. Jouw verhaal dat je 5 minuten over 1 km. doet is toch niet helemaal uitgekomen. Je hoop om tussen de 1.15 en de 1.20uur te finishen is wel uitgekomen. Waar de Kieviten toch weer goed voor zijn (geweest). Het was inderdaad een heel gezellige middag, met voor jou een prima resultaat. Hoe het nu met jouw benen staat weet ik niet, maar ik heb een beetje een stijve nek van het alsmaar naar links kijken of je al in zicht kwam.

MenM 2009-09-07 10:52:21

Nagenoeg nergens last van!

Guus 2009-09-07 11:10:09

481 van de 2346 deelnemers. Zeker niet slecht!

Ron 2009-09-07 13:03:32

super Guus ( ja, als Anne aan de finish staat te wachten, wil je wel hard gaan. Dan is elke seconden er een te veel). Kees zou het je niet verbeteren en die loopt toch al wat langer hard.

Kees en Annet 2009-09-07 14:03:02

Ik kan alleen maar hehalen wat ik altijd al gezegd heb: ik ben trots op je. Het maakt zo'n wedstrijd ook veel leuker als er iemand meeloopt die je kent. Dus ik wacht vol spanning op volgend jaar. td

Diny 2009-09-07 17:08:10

Het was de tintelende handen van al het klappen meer dan waard! Mooie prestatie Guuske!