Het appartement

Oostenrijk, Zell im Zillertal

We zitten erg dicht bij de skilift!
Ook de electriciteitcentrale is niet ver uit de buurt. Benieuwd hoe het er met sneeuw uit ziet.

Wel handig zo dicht bij de skilift: je kunt dan recht van de versterkende Apfelstrudel de lift in. Je zit dan ook wel in het centrum van de drukte denk ik. Geeft misschien ook wel een gezellige sfeer. Wij wachten de foto's wel af om te zien hoe de omgeving eruit ziet met sneeuw.

MenM 2009-02-16 11:09:24

Veel plezier!!!!! :D Ik ben benieuwd naar de foto's!

Caroline 2009-02-21 12:51:49

Ja, ik zie jullie al vanaf de bergen naar beneden gaan. Niet te schnell maar vooral op techniek.... Viel Spaß

WiFi 2009-02-22 14:53:31

Behouden vaart! Hoop dat jullie alleen maar plezier en geen overlast van de Schnee ondervinden!

Nelleke 2009-02-22 17:32:16

Deze reactie heb ik nu al drie keer gegeven. Dus scheepsrecht. Vista schijnt mij niet goed gezind. Ik schreef dat ik met Nelleke hoopte dat de sneeuw dit jaar niet teveel van het goede was. Maar nu, drie dagen verder vrees ik dat het wel zo is. Maar ja, wat let je om sleetje te gaan rijden en ons dan te vertellen dat je gerodeld hebt. Wij zijn meteen onder de indruk. Misschien hou je wel sneeuwbalgevechten en maakt sneeuwsculpturen (sneeuwpoppen klinkt zo banaal) Jullie vermaken je vast uitstekend. Dat wens ik jullie ook toe. En nu moet ik natuurlijk ook eindigen in fraai Oostenrijks-Duits zoals mijn geleerde voorgangers. Maar alle woorden hebben ze al gebruikt. Ik moet het dus houden bij tsjuss en gruss gott (en daar heb je vista weer: ik kan de umlaut niet vinden) Ik bedoel gewoon groet voor iedereen en nog heel veel plezier. Hou het heel en tot ziens td