De terugreis

Turkije, Antalya

Vandaag is het alweer zover. De dagen zijn voorbij gevlogen en wat hebben we lekker weer gehad. Elke dag zo rond de 30 graden.

Voor de laatste keer uitgebreid ontbeten en lekker op de pier gezeten met een cocktail en een puzzelboekje in de brandende zon.

En opeens was het alweer half 3 en zijn we buiten gaan wachten met alle koffers totdat de transfer naar het vliegveld aankwam. Twintig minuutjes later kwam hij aan en werden we naar het vliegveld gebracht.
Eenmaal op het vliegveld was het erg lang wachten bij de bagage drop off en had het vliegtuig een flinke vertraging. Uiteindelijk vertrokken we pas om 17.55u i.p.v. 17.15u.
Na lekker wat gegeten te hebben aan boord, kwamen we rond 21u aan op Schiphol. Vervolgens de bus gepakt naar de auto en lekker naar huis gereden.

Om 23:30u, na ma thuisgebracht te hebben, kwam ik thuis waar ik Jeffrey eindelijk weer in mijn armen kon sluiten.

Het was een heerlijke vakantie waar ik vast wat kilootjes ben aangekomen, maar zeker voor herhaling vatbaar!