De heenreis / 1e dag

Nederland, Sommelsdijk

Na een lange periode van wachten en toch wel wat twijfel, zijn we vandaag dan eindelijk vertrokken naar Tenerife.
Het is heerlijk om even uit de winterdepressie te stappen op naar het warme weer.

Om 01:00u vannacht ging de wekker, na al wat voor geslapen te hebben. Hup, klaar maken voor de reis. Koffers de auto in en op naar Brussel!
We kwamen wat vroeg aan op het vliegveld, maar we hebben vliegveld Zaventem daardoor wel ontdekt.
Na onze zware koffers ingeleverd te hebben en door de douane te zijn gegaan, was het wachten tot we mochten boarden.
Na een uurtje mochten we het vliegtuig in en niet veel later vlogen we al!

Slapen in het vliegtuig wilde helaas niet helemaal lukken met het resultaat dat we best moe zijn.
Na een goede vlucht kwamen we na 4 1/2 uur aan op Tenerife, waar het op dat moment 23 graden was.
Bagage ophalen en kijken waar onze transfer ergens staat te wachten.
Na een kleine zoektocht hebben we de bus gevonden. Deze brengt ons vervolgens binnen een uurtje naar het hotel (na eerst tig andere gepasseerd te zijn).

Rond half 12 komen we aan bij ons hotel en droppen we onze koffers. De sleutel van het appartement mogen we later op de dag pas ophalen.
Dan maar even Costa Adeje in! Er zijn veel leuke winkeltjes en er is een marktje vandaag. Alles is redelijk op loopafstand.

Nadat we zijn uitgekeken in het winkelcentrumpje zijn we de sleutel gaan halen. Toch wel benieuwd naar het appartement.
Helaas geen uitzicht op her zwembad, maar wel lekker ruim! Een prima verblijf.

Vervolgens de huurauto nog op gaan halen en lekker een paar keer gaan eten! Het is immers all-inclusive.

Ziet er allemaal prima uit! Al teveel gegeten? Lekker slapen straks en morgen weer aan t ontbijt.

Mike en Esmee 2020-03-12 23:27:46

ziet er mooi uit allemaal. fijne dag vandaag

ilonka 2020-03-13 10:12:46

@Mike en Esmee: ja, zitten elke keer bomvol, haha!