Inpakken maar!

Nederland, Hilversum

20-05-2019

Nog een weekje en dan is het zover. De rondreis van camping naar camping door een aantal landen samen met m'n moeder en Angel. De afgelopen weken ben ik regelmatig bezig geweest om de vouwcaravan gereed te maken en om hem te decoreren. Nu is hij zo goed als klaar voor de vakantie, nu wij nog..

De meeste spullen zijn gepakt en we gaan kijken hoeveel we mee kunnen nemen, want we moeten er zelf natuurlijk ook nog bij.

Het plan is om zondag (26 mei) of maandag (27 mei) weg te gaan en de eerste stop zal net over de grens in Duitsland zijn. We zijn van plan om op elke camping een aantal dagen te blijven, om vervolgens weer verder te trekken naar de volgende bestemming. De reis van camping tot camping heb ik op maximaal 4:30u rijden gehouden, omdat ik het anders te lang rijden vind.
Voor de geïnteresseerden is hier een grove schatting van onze reis qua bestemmingen: https://goo.gl/maps/N1ZLiCw2ukdy6pNN6

We zullen natuurlijk ook uitstapjes maken naar leuke bezienswaardigheden in de buurt van de campings.

Nu de laatste spullen nog pakken en kijken of we het allemaal mee krijgen! Ik heb er in ieder geval zin in!

Leuke planning hoor. Geniet vd voorpret en benieuwd naar de fotos.

Mike 2019-05-21 06:20:54

Dat komt zeker goed!

Daniëlla 2019-05-21 07:54:37

Haha. Dat pakken zit in de familie. Wij gaan ook altijd met zoveel zooi weg. Zijn we met z'n tweeën en altijd een auto propvol. Ieder jaar zeggen we: "We nemen niet zoveel mee", maar het lukt nooit. Want dit is wel makkelijk, en dat.... Komende dagen worden hectisch, maar we wensen jullie heel veel plezier en ontspanning.

Ilonka 2019-05-21 08:33:25

De weersvoorspelling voor de 1e camping is goed. 21 graden. (Wel af en toe een buitje.)

Ilonka 2019-05-21 08:37:25

Niet te veel wandelingen van de buitencatagorie, he? ;) eerst de blauwe, dan de rode en dan pas de zwarte routes

Pa 2019-05-21 23:23:57

@ilonka: we hebben echt geprobeerd zo weinig mogelijk mee te nemen, maar op de 1 of andere manier is het nog steeds veel, haha @pa: ooh, goeie ja! Haha, sowieso geen wandelingen van meer dan 10 km denk ik