De vierde bestemming

Oostenrijk, Feistritz im Rosental

Vanochtend weer vroeg opgestaan om alles in te pakken en te gaan reizen naar de volgende bestemming: camping Juritz. Dit keer was het (gelukkig) niet zo ver rijden. We vertrokken rond 11u en kwamen om 15u aan. Onderweg weer veel mooie bergen gezien en lekker rustig aan gedaan.
Toen we op de camping aankwamen, mochten we zelf een plek uitkiezen. We hebben een plek uitgekozen in een rustig hoekje met mooi uitzicht (over de heg heen) op de bergen. Helaas is mijn CEE-stekker niet lang genoeg om bij de heg te staan (in de schaduw), dus dan maar een ander hoekje (wat ook prima is).
Na het opzetten, wat steeds sneller gaat, even de auto weggezet (autovrije plaatsen) en even een rondje over de camping gelopen. Het sanitairgebouw ziet er erg mooi en modern uit van binnen en ook hier hebben ze weer een hondendouche. Voor het eerst bezoeken we een camping met een zwembad! Dus binnenkort maar even kijken als het water niet te koud is (solaropwarming).
Verder is het erg rustig en hebben we een erg grote plaats voor onszelf! Heerlijk!
De buren kwamen ook nog even gedag zeggen en hadden vol bewondering staan kijken naar mijn caravan (zeiden ze). Erg leuk!

Camping website bekeken. Mooie camping zo te zien. Schoon? Geniet er maar weer van. kus voor allebei.

ilonka 2019-06-02 20:59:20

@ilonka Zeker weer mooi hier! Alles ziet er netjes uit

Daniëlla 2019-06-02 21:33:23

heerlijke vakantie, zo te zien!. Geniet er maar lekker van!