Nog een laatste dagje vol genieten

Turkije, Kundu

Vandaag lekker rustig en uitgebreid ontbeten en daarna te voet naar een aantal shopping malls gegaan hier aan de weg.
Tijdens deze vakantie zijn we trouwens wel goed geworden in het negeren van opdringerige verkopers, die je bij elk winkeltje naar binnen proberen te praten/roepen.
Na een paar uur rond struinen, hadden we het wel weer gezien en zijn we van de zon gaan genieten bij het zwembad/aqua park. Samen zijn we nog wat glijbanen afgegaan en verder lekker liggen zonnen.

Daarna zijn we nog de gamehal in geweest en hebben we een half uurtje gepoold en wat andere spelletjes gespeeld.

Vervolgens natuurlijk weer heerlijk gegeten in het buffetrestaurant (thema Italiaans) en daarna op de kamer alvast wat spullen ingepakt voor morgen.

Lekker genoten van een zonnige vakantie. Helaas zit het er weer op. Bedankt voor het verslag, goeie reis naar huis!

Pa 2022-04-26 07:56:40

Gezellig he vakantieman. Helaas vandaag weer naar huis. Maar op tijd thuis voor Koningsdag. Veel plezier morgen ;-) Goede reis naar huis. kus.

ilonka 2022-04-26 08:08:35

Trouwens lekker rustig in die gamehal.

ilonka 2022-04-26 08:09:19

Veilige terug reis! X

Mike 2022-04-26 08:18:42

@pa @ilonka @mike Bedankt!