Labranda Bahia Fanabe / 5e dag

Spanje, Costa Adeje

Nadat gisteren alle eettentjes stuk voor stuk aan het opruimen waren, is er nu bijna helemaal niemand meer op straat te vinden (van wat we vanaf ons balkon konden zien).

Vanochtend kregen we een brief onder onze deur door geschoven dat alle faciliteiten, behalve het buffet, dicht zijn en dat we het hotel niet mochten verlaten. Dus dan maar verplicht in de zon zitten, spelletjes spelen en onszelf volvreten van het all-in buffet.

Langzaamaan zijn alle ligstoelen van rond het zwembad beland op de balkons van de gasten, alle buitenmeubels zijn opgeruimd en mensen lopen doelloos rond in het resort.

Af en toe rijdt er een politiewagen door de winkelstraat die passanten aanspreekt en een verklaring vraagt voor waarom zij daar lopen. Ook hoorden we weer het corona-alarm en zagen we een politiehelikopter vliegen. Het maakt het er allemaal niet gezelliger op.
Wel heb ik vandaag een lekker kleurtje gekregen en heb ik een aantal spellen gewonnen van mijn ma. Dat is dan wel weer positief!

Morgen om 12u uitchecken en dan wachten op de transfer naar het vliegveld!