Antalya city

Turkije, Antalya

Vandaag weer vroeg op pad voor onze excursie richting het centrum van Antalya. Om half 10 werden we door een klein busje opgehaald en naar een juwelier (sponsor) gebracht. Na wat opdringerigheid en redelijke intimidatie konden we hier na een uurtje ontsnappen en stapten we in de grote touringbus (met een grote andere groep) om onze reis naar het centrum te vervolgen.

We maakten een tussenstop bij een mooie waterval en om half 2 kwamen we dan eindelijk aan in het centrum. Hier hadden we 3 uur lang de tijd om te shoppen/afgeperst te worden. Toch hebben we wat spulletjes kunnen kopen voor een lagere vraagprijs. Ook hebben we nog een lekker broodje kipdöner gegeten bij een aardige eigenaar.
Het centrum was alleen wel erg druk, want het schijnt vandaag een nationale feestdag te zijn inclusief optredens en het hele circus.

Om half 5 liepen we met de groep richting de rondvaartboot en hebben we een uurtje een ronde gevaren.

Na het varen zijn we naar de bus gegaan en werden we vervolgens weer netjes bij het hotel afgezet, net op tijd voor ons diner bij het Chinese a la carte restaurant.
Na alle heerlijke 5 gangen hier te hebben opgegeten, zijn we naar de kamer gegaan om vervolgens de hele avond bij te komen van deze dag.