De derde bestemming

Oostenrijk, St. Wolfgang im Salzkammergut

Vandaag weer alles ingepakt en door gereden naar Oostenrijk! Om half 11 vertrokken en met weer een aantal stops en een vignet rijker, kwamen we aan rond 17u. Bij deze camping hadden we, in tegenstelling tot de andere, wél van tevoren gereserveerd, aangezien de mensen hier ook vrij hebben deze dagen. Gelukkig was er nog 1 plekje vrij met mooi uitzicht en redelijk op een hoek.
Bij aankomst was het even zoeken naar het plekje, aangezien er geen plaatsnummer bij staat.
Eerst even wat gaan drinken op het terras bij het restaurant op het park om bij te komen van de reis. Daarna begonnen met opbouwen van de caravan.
Ondanks dat we op een heuvel staan en het rottig waterpas zetten was, paste de caravan redelijk goed in elkaar (nu hopen dat hij met regen ook droog blijft šŸ™ˆ). We hebben in ieder geval prachtig uitzicht! De stroomaansluitingen zijn helaas wel ver van ons plekje vandaan, dus hadden we niet genoeg aan onze 15 meter lange kabel. Gelukkig was de receptie zo lief om ons een verlengkabel te lenen.
Na het opbouwen nog even lekker gegeten in het restaurant!

Ziet er mooi uit daar. Geniet er weer van. Jodelahitieeee

Ilonka 2019-05-31 07:31:43

Wow. Netjes hoor. Hopelijk beetje goed weer komende tijd. Hier 27 graden dit weekend.

Mike 2019-05-31 09:25:08

@mike Hier helaas niet meer dan 23 graden tussen de bergen, maar is ook prima! @ilonka Bedankt!