De heenreis: de tweede bestemming

Duitsland, Neckarsulm

Vanochtend op ons gemakje alles ingepakt en ontbeten. Ik wilde ook nog even douchen, maar blijkbaar moesten we de aggregaat daar ook al een tijdje voor hebben draaien, aangezien ik na 1 minuut onder een koude douche stond. Dan maar snel afspoelen..😅

Rond half 11 zijn we weggereden van dit mooie idyllische op plekje op naar de volgende bestemming: het Vienna House Easy Hotel in Neckarsulm, Duitsland. Na een tussenstop bij wat winkels en een bakkerij (en wat langzaamrijdend verkeer) zijn we daar om half 5 aangekomen.
Na het inchecken zijn we op aanbeveling van de receptionist naar een restaurantje in de buurt gelopen en hebben we daar lekkere schnitzel mit pommes op, want dat moet natuurlijk gegetem worden als je in Duitsland bent!
Onderweg naar dit restaurant kwamen we allemaal elektrische stepjes tegen. Dit bracht ons op het idee om de terugweg al geocachend op een stepje te doen.

De rest van de avond lekker lui op bed gelegen en een of ander Schlager programma op de Duitse tv gekeken.

Morgen weer verder trekken naar de eindbestemming: Oostenrijk!

Ziet er iets luxer uit daar :D TschuB!