Dinopark Teufelsschlucht

Duitsland, Dinosaurierpark Teufelsschlucht

Vandaag staat het Dinopark op de planning. Na weer een lekker ontbijtje zijn we in de auto gestapt op naar Ernzen. Na 50 minuten kwamen we aan bij Naturpark Teufelsschlucht. Een erg mooie omgeving. Eerst zijn we het Dinopark in geweest. Ik had vooraf al een app gedownload van de audiotour van het park. Deze vertelde bij bepaalde punten in het park de geschiedenis van de dino's. Na dit leuke parkje zijn we een wandeling door de Teufelsschlucht zelf gaan doen. Halverwege kwamen we bij een grote waterval terecht waar Angel even heeft gezwommen en waar wij even konden bijtanken (want het was ten eerste erg warm (30º) en ten tweede een intensieve wandeling qua klimmen). Na nog een stuk verder gelopen te hebben, kwamen we weer aan bij de auto. Op de terugweg zijn we gestopt bij restaurant Pappelhof. Daar weer heerlijk patat met een zigeunerschnitzel op en een ijsje als dessert. Vervolgens naar huis gereden (7 minuten) en daar de verdere avond uitgerust.

Wat is daar veel te doen zeg in de buurt! Geniet nog even van de laatste dag! x

Michael 2016-07-22 18:56:18

Ja he! En we ontdekken steeds meer! Volgend jaar weer (en je mag mee hoor)!