Costa Adeje / 4e dag

Spanje, Costa Adeje

We hadden ons vandaag toch wel anders voorgesteld. Nadat gisterenavond de noodtoestand in Spanje vanaf a.s. maandag werd uitgeroepen, dachten we vandaag nog een paar dingen in de omgeving te kunnen doen. Dat verliep iets anders.
Tijdens het ontbijt kregen we al een mailtje gelieve vandaag de auto in te leveren, aangezien ze morgen dicht zijn.
Nou, prima, want we waren niet echt meer van plan nog ver te reizen.

Na het terugbrengen van de auto, waren we van plan om op de terugweg langs het strand te gaan en daar wat te drinken. Eenmaal op het strand aangekomen, namen we plaats op een bankje om even bij te komen en naar de zee te kijken. Niet veel later werden wij en alle toeristen om ons heen aangesproken door een politieagent dat we naar ons hotel/appartement moesten gaan i.v.m. het corona-virus. Dus wij maar gehoorzamen.
Voor de rest van de dag gegeten, spelletjes gespeeld en in de zon gezeten.

Hier in het resort is verder weinig te merken, maar niemand die ook maar enige info geeft.
Dan maar afwachten tot de reisorganisatie contact met ons opneemt (aangezien wij dat niet met hen mogen doen vanwege de drukte).

Dat wordt denk ik gewoon woensdag pas vliegen.... Veel eten dan maar....;-) kus

ilonka 2020-03-16 09:41:09

@ilonka ik hoop toch echt dinsdag😜😘