Wandeling rondom Bruck

Oostenrijk, Gemeinde Bruck am Ziller

Vandaag de (geocache)wandeling Rund Um Bruck gedaan en de geocache Stein Wird Brot (in een grot).

Om kwart voor 10 vertrokken we naar Bruck om de wandeling te doen. Het begon redelijk vlak, maar eindigde met een heftig wandelpad in de bergen. Het eerste gedeelte liep langs de Ziller (rivier) waar we ook wat hebben gegeten. Daarna zijn we de berg op gegaan. Helaas konden we niet alle geocaches doen wegens een afgesloten wandelpad, dus dan maar weer naar de auto.
Daarna hebben we de geocache Stein Wird Brot gedaan die veel favorietpunten had. Onze verwachtingen werden overtroffen, want diep in een grot vonden we de schatkist! Met een oude zegelstempel hebben we ons logboek kunnen bestempelen.
Daarna richting het restaurant Hexenalm in Niederau gegaan en hebben daar heerlijk gegeten.
Inmiddels is het al bijna 21 uur, dus wordt het tijd om naar het huisje te gaan om daar nog even bij te komen van deze intensieve maar leuke dag.

Weer een mooie ervaring rijker!