De achtste bestemming

Duitsland, Landal Wirfttal

We worden wakker met regen, dat begint al goed.. Maar even rustig alles binnen ingepakt en hopen dat de regen snel ophoudt, maar helaas.. Dan maar de overige spullen snel de auto in, de kussens afdekken met het afdekzeil en snel de caravan inklappen! Hup, de kussens op de bovenkant, afdekzeil daar weer over, en... DROOG.. Zul je altijd zien!

Op naar de receptie om uit te checken en dan weer verder met de reis. De laatste camping is: Landal Wirfttal!
Maar voor we daar aankomen, eerst nog even langs een Media Markt die op de route ligt, want vannacht werden we opeens wakker van een vieze geur en brommend/piepend geluid: de koelbox heeft het begeven. Tuurlijk, kan er ook nog wel bij. Dan maar een keer een goeie kopen! En gelukkig hadden ze er eentje in de aanbieding deze week.

Daarna weer doorgereden naar Stadtkyll. Rond half 6 kwamen we aan bij het Landal park. De receptie was helaas gesloten, maar gelukkig konden we in het restaurant terecht. Daar hebben we toen gelijk ook wat gegeten (zigeunerschnitzel, want die had ik nog niet op deze vakantie).
Daarna gaan opbouwen. En raad het of niet, her begint weer te regenen. Dit keer wel zacht gelukkig. Toch maar snel opgebouwd en naar binnen gegaan. Eenmaal binnen; droog!
Zo'n dag ja..
Gelukkig hebben we wel een plek midden in een verlaten deel van het park! Meer dan genoeg ruimte dus dit keer!