De tweede bestemming

Duitsland, Essingen

En dooorrrr!

'Zum Stillen Winkel' was een mooie, rustige camping, maar in de omgeving redelijk weinig te doen. En aangezien we nog zoveel op de planning hebben staan, besloten we om vandaagweer door te gaan.

Vanochtend rond 8 uur zijn we opgestaan en hebben op ons gemakje gegeten. Vervolgens alles ingepakt en rond half 11 uitgecheckt en vertrokken richting de volgende camping 'Hirtenteich' in Essingen. Met weer een paar tussenstops, af en toe een regenbui en een paar files arriveerden we daar rond 17u.

Eerst even ingecheckt en de wagen op onze plaats neergezet. Een plek (nog) zonder iemand naast ons en vlakbij bomen waar we Angel weer aan vast kunnen maken!
Daarna gelijk wat gaan eten bij het naastgelegen restaurantje (schnitzel natuurlijk).

Na het eten vol goede moed.begonnen met opbouwen en ondanks dat we hem niet helemaal waterpas kregen, paste hij toch (redelijk) snel in elkaar. Binnen een uurtje hadden we hem helemaal ingericht. Nu weer even bijkomen van de reis. De omgeving is in ieder geval veel belovend en er is dichtbij een leuk stadje waar we morgen even willen gaan kijken (Aalen).

Hoi, Super leuk om jullie reisverhalen te lezen. Veel plezier verder met de reis 😀