Plopsa Coo

België, Stavelot

Het is een uurtje hier vandaan, Angel mag mee naar binnen, 40% korting op entree met mijn Efteling abonnement en gratis entree met mijn Plopsalandabonnement, dus: waarom niet?

Vandaag zijn we naar Plopsa Coo in Stavelot (België) geweest. Een redelijk klein park, maar leuk om eens.geweest te zijn. Het park heeft een kleine dierenweide met aapjes, eenden, kikkers en geiten, twee achtbanen, een waterbaan en een rodelbaan en dat was het wel voor de groteren.
Angel heeft zich goed gedragen en vond het plein met de waterstralen geweldig!
In het park zelf was het echt niet druk en het weer zat ook goed mee gelukkig!
Ook heeft ze nog even gezwommen in het meer bij de watervallen van Coo (wat bij het park ligt).
Ik heb ook een leuke dag gehad, want ik heb weer kunnen rodelen (en een paar achtbanen kunnen doen).

Rond half 3 zijn we er weer weg gegaan en zijn we weer terug gereden naar de camping in Stadtkyll (Duitsland).
Eenmaal daar aangekomen maar even eem paar wasjes gedraaid, want dat was wel weer nodig. In die tussentijd even de speelhal bezocht en airhockey/flipperkast gespeeld en toen de schone was weer opgehaald.
Vervolgens alles opgehangen en gaan koken. We zijn net klaar met ophangen: regen! En niet zo'n beetje ook.. Gepaard met onweersknallen en stevige wind. Toch maar even alles weer binnen gehaald en snel doorgegaan met koken.
Zitten we na een aantal minuten te eten, gaat de zon weer schijnen en is het weer droog!
Na het eten maar weer de was buiten gehangen in de zon en hopen dat het nu droogt..