Boottour

Cyprus, Kyrenia

Vandaag om 10 uur werden we met een busje naar de haven van Kyrenia gereden. Daar stapten we op de boot voor een relaxte rondvaart. Om 12 uur stopte de boot en konden we de boot af duiken. Dit hebben we dan ook lekker gedaan. Daarna kregen we een seintje, want de ringobanden lagen op ons te wachten. We zwommen naar de jetski met de banden eraan vast, kregen een reddingsvest om en gingen in de ringobanden zitten. Met de vraag of we hard of zachtjes wilden gaan, antwoordden we natuurlijk: hard! Nou, daar gingen we dan. De jetski ging al best aardig hard. Een eindje verderop werden we losgekoppeld en gingen we verder met de speedboot. Dit ging pas hard. Mike 2 keer ondersteboven en ik 1 keer. Dit was echt het leukste wat ik heb gedaan in tijden! En zeker voor herhaling vatbaar.
Daarna gingen we lunchen op de boot en vervolgden we onze boottour. Vervolgens stopten we nog eenmaal om een duik te nemen (ik vanaf bovenaan de boot) en daarna gingen we weer terug naar de haven van Kyrenia.

Ik mis alleen de bewijsstukken (opnamen) van het waterspektakel, haha. Had je met je andere hand toch wel even kunnen filmen?

pa 2016-09-11 09:33:10

@pa: heb de foto's erbij gezet hoor! Zijn door anderen gemaakt. Had zelf geen hand meer over om een camera beet te houden, anders stuiterde ik zo die band uit 😜