Nog eentje dan

Nederland, Sommelsdijk

Vanochtend besloten we om toch nóg een nachtje ergens te verblijven. Eigenlijk wilden we in de hut blijven, maar die was helaas al volgeboekt. Dan maar onderweg iets zoeken. We kwamen uit bij een trekkershut in België, vlakbij de Nederlandse grens (en een geocacheronde die we graag wilden doen). Dus hop, de tassen weer in de auto en rijden maar.
We vertrokken rond half 11 en om 15u kwamen we aan in de Breugelhoeve in Peer.
Helaas konden we niet met de auto bij het huisje komen, dus dan maar met de tassen sjouwen naar de hut. Toen nog even wat spelletjes gespeeld voor de hut en daarna wat gaan eten een paar dorpjes verderop (De Kempenheuvel).
Buiten de straaljagers en hinnekende paarden hebben we prima geslapen in de hut (met koelkastje).

De volgende dag rond kwart over 10 weggereden naar Center Parcs De Vossemeren in Lommel om daar twee fietsen te huren om vervolgens nog de geocacheronde 'Het Kabouterdorp' te doen waar we veel leuke verhalen over hebben gehoord.
Deze tocht was ook erg leuk voor kinderen.
Na deze hele puzzeltocht zijn we voor het laatst nog wat gaan eten en daarna lekker naar huis gereden waar we om 21.45u aankwamen.

Het was een leuke vakantie die zoals altijd veel tekort is.

Maar voor nu; oost west, thuis best.