Winkelen in Daun

Duitsland, Daun

Vandaag de laatste dag waarop we iets konden doen. We kozen ervoor om deze dag te spenderen in de stad Daun. Daar was tegelijkertijd een rally aan de gang, dus we moesten even zoeken naar een parkeerplekje. Eenmaal een plekje gevonden zijn we de stad in gegaan. Na een paar winkels besloten we een terrasje te pakken bij een ijssalon. Hier hebben we een overheerlijke coupe ijs op. Daarna zijn we verder gelopen en hebben we de plaatselijke dierenwinkel ook nog even bezocht (want Angel wordt morgen 3 jaar). Door het warme weer besloten we om het middagje niet te lang te maken en zijn we daarna eigenlijk gelijk weer naar het huisje gegaan (na 2 kleine stops bij de Lidl en de bakker). Na alle boodschappen uitgepakt te hebben in het huisje, begon het te regenen en onweren. Net op tijd binnen dus. En nu.. nu even eten en alvast een deel inpakken, want morgen moeten we er om 11 uur alweer uit zijn :(

ik denk zo dat jullie bij thuiskomst geen ijs meer kunnen zien ; )

pa 2016-07-22 21:59:24

Haha klopt, en geen schnitzels meer!